قارچ گانودرما چیست؟ (سری دوم)

          قارچ گانودرما به عنوان یکی از معجزات طبیعت شناخته شده برای درمان بسیاری از بیماریها و همچنین پیشگیری از به وجود آمدن بسیاری از بیماریها در بدن انسانها در طب شرقی و همچنین در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طب سنتی از قارچ گانودرما به عنوان یک معجزه طبیعت و دارویی بسیار شگفت‌انگیز و تاثیرگذار یاد کرده و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، استفاده از این قارچ را توصیه و تجویز می‌نماید. قارچ گانودرما یک داروی گیاهی و کاملا ارگانیک می‌باشد که می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید باشد شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات مختلف قارچ گانودرما و کسب اطلاعات در مورد این محصولات به آدرس سایت معتبر بیزچیز bizchiz که در زیر آمده مراجعه نموده و از محصولات مختلف ارائه شده توسط این برند معتبر دیدن نمایید. در صورتی که شما، هر یک از محصولات موجود در سایت بیزچیز bzichiz را بپسندید، می‌توانید به صورت اینترنتی آن را خرید و تهیه کرده و با پرداخت مقرون به صرفه‌ترین هزینه، آن را درب منزل‌تان تحویل بگیرید:

www.bizchiz.com

تاثیر قارچ گانودرما بر روی سیستم ایمنی بدن

          قارچ گانودرما سرشار از انواع ترکیبات آلی مختلفی است و در نتیجه تاثیر بسیار زیادی در تقویت سلول‌های دستگاه ایمنی، افزایش سلامت و تنظیم سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌نماید. در صورتی که یک فرد از قارچ گانودرما استفاده نماید رشد انواع مختلف موارد بیماری‌زا در بدن فرد، چیزی در حدود ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و قارچ گانودرما در بدن یک فرد مانند آنتی‌بیوتیک عمل کرده و فعالیت ضد میکروبی بسیار مناسبی دارد. همچنین پودر و عصاره قارچ گانودرما می تواند تاثیر بسیار زیادی در فرآیند بهبود زخم‌ها ایجاد نماید و عصاره این قارچ به عنوان یک عصاره ضد مالاریایی بسیار قوی شناخته می شود و تا حدود زیادی می تواند از آسیب‌های ایجاد شده به کبد جلوگیری نماید. استفاده از قارچ گانودرما بر کیفیت گلبول‌های سفید موجود در سیستم ایمنی بدن و عملکرد کلیه دستگاه ایمنی بدن، تاثیر بسیار مناسبی ایجاد می‌کند و هر فرد می‌تواند با مصرف قارچ گانودرما، یک سیستم ایمنی بسیار قوی داشته باشد که او را در برابر حملات انواع مختلف ویروس‌ها و باکتری‌ها و عفونت‌ها و همچنین بیماری‌های مختلف مصون نگه‌می‌دارد.

تاثیر قارچ گانودرما بر سلامت قلب 

          با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی موش‌های آزمایشگاهی و آزمایشهای که در این زمینه انجام شده است، عصاره حاوی قارچ گانودرما و پروتئین‌هایی که در این قارچ وجود دارد، توانست فشارخون موش‌هایی که مبتلا به فشارخون بالا هستند را تا چیزی در حدود ۸ کاهش بدهد. همچنین استفاده از قارچ گانودرما برای فرد بیمار می‌تواند باعث شود تا آسیبی که به سلول‌های دیواره رگ‌های خونی ایجاد شده را تا حدود زیادی کاهش دهد. همچنین افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند با استفاده از قارچ گانودرما می‌توانند کلسترول خود را کنترل کرده و مقاومت به انسولین را تا حدود زیادی در این افراد کاهش پیدا می‌کند. با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه استفاده از این قارچ مشخص شد که این قارچ می‌تواند کلسترول خون را به خوبی تحت کنترل قرار داده و میزان تری‌گلیسیرید را تا حد زیادی کاهش دهد. البته لازم به ذکر است که این موضوع تا حدود زیادی به نوع بیماری و میزان پیشرفت بیماری فرد مورد نظر نیز وابسته می‌باشد.

کنترل میزان قند خون با استفاده از گانودرما

          مولکول‌ها و مولفه‌هایی که در قارچ گانودرما وجود دارد می‌تواند تا حدود زیادی قند خون را در انسان‌ها کاهش دهند؛ با توجه به تحقیقات و یافته‌های علمی مولکول‌های موجود در قارچ گانودرما می‌تواند قند خون را در جانوران و انسان‌ها تا حدود زیادی کاهش دهند.

تاثیرات ضد آلرژی قارچ گانودرما

          این قارچ و عصاره آن تا حد زیادی می‌تواند انواع مختلف واکنش‌های آلرژیک مانند درماتیت و آسم را کنترل نماید و به افرادی که به این نوع بیماری‌ها مبتلا هستند، کمک نماید. تریتپنس، یکی از ترکیبات موجود در این قارچ می باشد که اثر ضد حساسیت، ضد آلرژی و ضد ویروسی بسیار بالایی دارد. در صورتی که این ماده به بدن یک فرد تزریق شود، آنتی‌هیستامین در بدن فرد تولید شده و آزاد می گردد و کاملاً مشابه داروهای ضد آلرژی عمل می‌نماید. گانودرما همچنین برای درمان انواع مختلف آلرژی‌ها مانند کهیر و تب، درماتیت، آتوپیک، آلرژی‌های مواد غذایی، آلرژی‌های دارویی و غیره نیز بسیار مفید و کارآمد می باشد.