قارچ گانودرما چیست؟ (سری سوم)

          قارچ گانودرما یکی از انواع قارچهای قرمز شناخته میشود و همانند انواع دیگر قارچهای قرمز در زمره قارچ‌های سمی قرار می‌گیرد و در عین حال، بسیار نیز دارای فایده است. قارچ گانودرما به عنوان یکی از کامل‌ترین و تکمیل‌ترین مواد غذایی در سراسر دنیا شناخته شده و دارای ارزش غذایی و درمانی بسیار بالا و منحصر به فردی می‌باشد، تا جایی که در طب سنتی و همچنین طب شرقی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از قارچ گانودرما استفاده می‌گردد. قارچ گانودرما از شاخه قارچ‌های چتری بوده که در طبیعت در کنار تنه درختان روئیده و یافت می‌شود. قارچ گانودرما دارای انواع مختلفی است و در حال حاضر چیزی در حدود ۸۰ گونه مختلف از این قارچ یاد شده و به عنوان یکی از قارچ‌های کاملا خود رو و وحشی در طبیعت یافت می‌گردد. با توجه به اینکه امروزه، به کاربرد و ارزش بسیار بالای قارچ‌ گانودرما پی برده شده است، این قارچ در مزارع پرورش قارچ، با بهره‌گیری از تکنیک‌های ویژه، تولید و عرضه می‌گردد.

          قارچ‌ گانودرما بافتی صیقلی، براق و چوبی مانند داشته و رنگ قهوه‌ای دارد. از نظر شکل ظاهری تا حدود زیادی با قارچ‌هایی که می‌شناسیم، دارای تفاوت می‌باشد. قسمت هاگدان این قارچ تا حدود زیادی به کلیه انسان شباهت دارد و رنگ آن چیزی بین قرمز و قهوه‌ای با توجه به نوع مختلف قارچ و سن آن متفاوت می باشد. همچنین رنگ لبه‌های قارچ گانودرما نسبت به وسط آن کم‌رنگ‌تر می‌باشد. برند معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلف قارچ گانودرما است و تمامی محصولات خود را با تاییدیه سلامت از وزارت بهداشت ارائه می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید به آدرس سایت بیزچیز bzichiz که در زیر آمده، مراجعه نموده و با توجه به نیاز و نوع بیماری که دارید محصولات مختلف موجود در سایت را انتخاب کرده و با پرداخت کمترین هزینه نسبت به تهیه و خرید اینترنتی آنها، اقدام نمایید:

www.bizchiz.com

خواص دارویی و درمانی قارچ گانودرما

          از قارچ گانودرما با توجه به این موضوع که از یافته‌های موجود در طبیعت که کاملا ارگانیک و بدون دخالت انسان هستند، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات جسمی و روحی و همچنین پیشگیری از به وجودآمدن چنین مشکلاتی استفاده می‌شود. موضوعی که از قدیم الایام مورد توجه بشر بوده است و طبیعت که در اطراف ما وجود دارد شگفتی های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است؛ که تاکنون بشر توانسته تنها قسمت محدودی از آن را کشف و از آن استفاده نماید و قسمت بسیار اعظمی از آن، هنوز حالتی ناشناخته دارد. در حال حاضر علم پزشکی و طب درمانی رویکردی به طبیعت و معجزات آن داشته و در سراسر دنیا کمپین‌هایی برای مصرف فرآورده‌های ارگانیک و طبیعی دایر شده و استفاده از این گونه فرآورده‌ها را رواج می‌دهند. در میان تمامی موارد مختلفی که در سراسر دنیا، در حال حاضر به عنوان منابع ارزشمند مواد غذایی در طبیعت شناخته می‌شود؛ تحقیقات و پژوهش‌های بسیار زیادی بر روی خواص انواع مختلف قارچ، از جمله قارچ گانودرما صورت گرفته است. در حال حاضر انواع مختلفی از خواص دارویی و درمانی قارچ گانودرما و شبهات علمی، کاملا ثبت شده و به اثبات رسیده است. با توجه به تحقیقاتی که بر روی نمونه های بالینی و بیماران انجام شده است، نشان داده شده است که که قارچ گانودرما یک نوع قارچ با خواصی کاملا شفابخش و درمانگر بوده و خواص دارویی بسیار بالایی دارد که در ادامه به لیست مهمترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

تاثیر قارچ گانودرما بر روی بیماری های قلبی

          یکی از ترکیبات موجود در قارچ گانودرما اسیدگانودریک میباشد که محققان علم پزشکی و درمانی دریافته‌اند که وجود این ماده در قارچ گانودرما، جریان خون را افزایش بخشیده و آن را بهبود می بخشد، میزان مصرف اکسیژن در عضلات قلب در بدن هر فرد به صورت کاملا اصولی و دقیق تنظیم می‌گردد. همچنین قارچ گانودرما در حدود زیادی میزان کراس‌اور موجود در خون را نیز کنترل کرده و آن را کاهش داده و از لخته‌شدن خون در رگ‌ها و عروق جلوگیری می نماید. در صورتی که یک فرد به مدت دو هفته و به صورت مداوم از قارچ گانودرما مصرف کند، فشار خونش به صورت کاملا محسوس کنترل شده و کاهش پیدا می‌کند. با توجه به اینکه میزان کلسترول و فشارخون بالا از بیماری‌های بسیار متعارف و شایع، در حال حاضر در زندگی بشریت به حساب می‌آیند، استفاده از انواع مختلف محصولات قارچ گانودرما به عنوان یک درمانگر طبیعی، برای درمان این بیماری‌ها به حساب می‌آید.