قارچ گانودرما چیست؟ (‌سری چهارم)

          قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در طب سنتی در منطقه جنوب و جنوب شرقی آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. قارچ گانودرما به عنوان یکی از انواع قارچ های قرمز، در طب سنتی کشور ژاپن نیز مورد استفاده قرارگرفته و یکی از گیاهان بسیار قابل احترام در این کشور به حساب می‌آید و برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرارمی‌گرفته است. مردمان ساکن ژاپن به قارچ ‌گانودرما لقب "ریشی" داده‌اند که معنای این کلمه پادشاه گیاهان دارویی است. همچنین در کشور چین نیز قارچ‌ گانودرما از جایگاه بسیار بالایی در نزد طبیبان سنتی برخوردار بوده و نماد سلامتی و طول عمر زندگی به همراه با شادی و اقبال شناخته می‌شود و برای سال‌های متمادی در حدود ۲۰۰۰ سال برای کمک به درمان و حتی درمان قطعی انواع مختلف بیماری از آن استفاده می‌گردد. ارزش و جایگاه قارچ ‌گانودرما به حدی بالا بود که در روزگاری، تنها برای امپراطورها و افراد با جایگاه بالا مورد استفاده قرار می‌گرفته و حتی به عنوان غنیمت جنگی از آن بهره می‌بردند و به راحتی در اختیار عموم مردم قرار نداشته‌است. در گذشته افرادی که از جایگاه بالا و ثروت زیادی برخوردار بودند به امید رسیدن به جاودانگی و آرامش از گانودرما به عنوان نوشیدنی استفاده میکردند.

          همچنین در چین باستان قارچ گانودرما را با عنوان‌هایی مانند قارچ ۱۰ ساله، گیاه توانمند معنوی و غیره یاد شده‌است. در گذشته در کشور چین باستان مردم بر این باور بودند که در صورتی که یک نوشیدنی با استفاده از عصاره قارچ گانودرما تهیه شود و آن را بنوشیم و جاودانگی و طول عمر بسیار زیادی برای فرد مورد نظر ایجاد می‌شود. در حال حاضر خوشبختانه قارچ‌ گانودرما در سراسر دنیا یافت می‌گردد و کاملا شناخته شده است و در طب سنتی نیز از این گیاه شگفت انگیز و معجزه آسا برای درمان بسیاری از بیماری‌های از نوع روحی و جسمی و فیزیکی استفاده شده و کاربرد دارد و به عنوان داروی شفابخش و درمانگر شناخته می‌شود. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلف قارچ گانودرما بوده و شما می توانید برای مشاهده محصولات مختلفی از قارچ گانودرما که توسط این برند معتبر یعنی بیزچیز bizchiz ارائه می شود به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

www.bizchiz.com

تاثیر قارچ گانودرما بر روی بیماری‌های کبد

          قارچ گانودرما می تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌های مربوط به کبد مانند هپاتیت، کبد چرب و سیروز کبدی بسیار مفید و درمانگر باشد. این قارچ کبد را تا حدود زیادی از انواع مختلف آسیب‌‌ بیولوژیکی و فیزیکی مصون نگه می‌دارد. همچنین افرادی که به بیماری‌هایی مانند سیروز کبدی و یا کبد چرب مبتلا هستند که معمولا به علت مصرف الکل ایجاد می‌شوند، با استفاده از عصاره قارچ گانودرما که در ترکیب با انواع قهوه و شکلات فرآوری شده است، می‌توانند روند درمان بسیار سریعی را در دستور کار قرار دهند. همچنین بیمارانی که در مرحله ابتدایی بیماری‌های کبدی از نوع الکلی قرار دارند می‌توانند با استفاده از قارچ گانودرما سریعاً روند پیشرفت بیماری خود را متوقف کرده و از به وجود آمدن حالت حاد و غیر قابل کنترل برای بیماری خود جلوگیری نمایند. چرا که در صورتی که بیماری‌های مربوط به کبد مهار نشوند کل کبد و سلامت آن به خطر افتاده و کبد کاملاً از بین می‌رود و در نتیجه در آن وضعیت روش‌های درمانی مختلف حتی خود قارچ گانودرما نیز نمی‌تواند تاثیر گذار باشد. افراد و بیمارانی که به بیماری هپاتیت و یا بیماری‌های مربوط به افزایش آنزیم‌های کبد مبتلا هستند می توانند با استفاده از قارچ گانودرما بیماری خود را درمان کنند.

          با توجه به این موضوع که مراحل درمان بیماری هپاتیت بسیار دشوار است، درمان این بیماری بسیار حائز اهمیت بوده و فرد بیمار باید بداند که با قطع درمان خود امکان بازگشت بیماری و حادتر شدن آن وجود دارد که با استفاده از قارچ گانودرما می‌توان درمان بسیار مناسب و سریع نسبت به بقیه روش‌های درمانی برای درمان بیماری هپاتیت B در نظرگرفت. قارچ گانودرما حاوی ترکیبات و مولفه‌های بسیار قدرتمندی می‌باشد که برای پاکسازی کامل کبد و همچنین از بین بردن آثار و عوارض داروهای شیمیایی که در کبد جایگذاری شده‌اند، بسیار مفید می‌باشد. بازسازی بافت‌های کبد با استفاده از داروهایی که توسط پزشک تجویز می‌شود انجام شده و مصرف قارچ گانودرما می‌تواند فرآیند بازسازی و پاکسازی کبد را سرعت بخشد، در صورتی که شما از آن می‌خواهید از محصولات مختلف موجود در سایت بیزچیز bizchiz که ارائه دهنده محصولات متعدد قارچ گانودرما می‌باشد، دیدن نمایید می‌توانید به آدرس سایت که در زیر آمده مراجعه کنید. محصولات مختلف قارچ‌ گانودرما که توسط برند معتبر بیزچیز bizchiz ارائه می‌گردد دارای تاییدیه سلامت بوده و برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید هستند:

www.bizchiz.com