قارچ گانودرما چیست؟ (سری پنجم)

          قارچ گانودرما از انواع قارچ‌های قرمز می‌باشد و بر خلاف تصور عمومی آن سمی می‌باشد! و اما در عین حال برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها در بدن انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. قارچ گانودرما در حدود چندین هزار سال است که در طب سنتی و طب آسیای شرقی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشورهایی مانند کره، چین و ژاپن برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌های مهلک نیز مورد استفاده قرار گرفته است. قارچ گانودرما به عنوان پادشاه گیاهان دارویی شناخته می‌شود. برند معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلف قارچ گانودرما بوده و تمامی محصولات خود را با تاییدیه سلامت، خدمت شما عزیزان ارائه می‌نماید که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت زیر از محصولات مختلف قارچ گانودرما که توسط برند بیزچیز bizchiz ارائه می‌شود، در صورت لزوم نسبت به تهیه و خرید اینترنتی هر یک از آنها با در نظرگرفتن کمترین هزینه اقدام نمائید و از خواص بی‌نظیر متعلق به قارچ گانودرما بهره ببرید:

www.bizchiz.com

دفع سموم بدن با استفاده از قارچ گانودرما

          قارچ گانودرما تا حد زیادی می‌تواند سموم موجود در بدن را به صورت کامل از بین برده و بدن را از طریق پاکسازی کبد، سالم نگه‌دارد. در حالت کلی همه انسانها در طول دوران زندگی خود از انواع مختلف غذاهای فرآوری شده و داروهای شیمیایی استفاده می‌کنند که در نتیجه سموم در بدن آنها ایجاد شده و اغلب در کبد تصفیه می‌شوند، میزان این سموم روز به روز در بدن افراد افزایش پیدا می‌کند و خواه ناخواه عوارض ناخواسته برای قسمت‌های مختلف بدن انسان ایجاد می‌شود. یکی از مهمترین خواص موجود در قارچ گانودرما این است که تا حد زیادی اکسیداسیون را افزایش داده و مقدار PH را در بدن انسان تنظیم می‌نمایند. علاوه بر موارد ذکر شده قارچ ‌گانودرما این امکان را در بدن ایجاد می‌کند که فرآیند اکسیژن‌رسانی به بافت‌های بدن را تا چیزی در حدود دو برابر افزایش دهد. کاهش عوارض ناخواسته مربوط به داروها و غذاهای فرآوری شده، تنظیم میزان PH بدن و افزایش فرآیند اکسیداسیون و همچنین از بین بردن کامل سموم موجود در بدن، از جمله خواص دارویی قارچ گانودرما به حساب می‌آید که البته باید بگویم این‌ها موارد بسیار اندکی از ویژگی‌های بیشمار این قارچ حیرت انگیز به حساب می‌آیند.

درمان بیماریهای مربوط به کلیه با استفاده از گانودرما

          انواع مختلف بیماریهای مربوط به کلیه مانند سندروم کلیوی دیابتی، نفریت مزمنبا  با پارامترهایی مانند کلسترول و قند خون دارای رابطه مستقیم و تنگاتنگ می‌‌باشند. در حالت کلی می توان گفت با توجه به اینکه قارچ گانودرما می تواند تا حدود زیادی میان میزان کلسترول و قند خون را تحت تاثیر قرار داده و آن را تنظیم نماید و همچنین میزان سموم موجود در بدن را تنظیم کند، استفاده از قارچ گانودرما میتواند تا حد زیادی بیماری‌های مربوط به بخش کلیه را درمان نماید. با توجه به همین موضوعات است که در طب سنتی از قارچ گانودرما به عنوان یک درمانگر قطعی انواع مختلف بیماری کلیه یاد می‌گردد.

تنظیم خواب و افزایش کیفیت خواب با استفاده از قارچ گانودرما

          در کتب مربوط به طب شرقی چین و طب سنتی، از گیاه و قارچ گانودرما برای ایجاد خواب آرام و با کیفیت یاد می‌گردد. در صورتی که یک فرد از گیاه گانودرما به صورت اصولی و حساب شده و منظم استفاده نمایند، آرامش بسیار مناسبی در طول شبانه روز دارد. و همچنین افرادی که از بی‌خوابی رنج می برند، می‌توانند خوابی با کیفیت و مناسب داشته باشند. برای آنکه خوابی با کیفیت مناسب داشته باشید، پیشنهاد می شود تا نیم ساعت قبل از خوابیدن یک فنجان از دمنوش گانودرما را نوشیده و در نتیجه فرد به خوابی تدریجی و عمیق فرو می‌رود. پیشنهاد می‌شود برای اینکه درمان به صورت کامل صورت پذیرد تا از بین رفتن کامل مشکل بی‌خوابی و یا افزایش کیفیت خواب، استفاده از قارچ گانودرما قطع نشود و مصرف منظم آن ادامه پیدا کند. در طب سنتی یک روش درمان بسیار قطعی و موثر برای درمان بسیاری از بیماری ها وجود دارد و آن مصرف مداوم فرآورده‌های قارچ گانودرما از جمله چای، دمنوش و قهوه می‌باشد.

          افراد بسیار زیادی هستند که از روش‌های درمانی مختلفی که در علم پزشکی برای درمان بیماری‌های‌شان به آنها پیشنهاد داده، استفاده کرده، خسته شده و یا جواب قطعی دریافت نکرده‌اند و حالا به دنبال یک روش صددرصدی، طبیعی، ساده و در عین حال کم هزینه می‌باشند. چاره کار چنین افرادی استفاده از فرآورده‌های قارچ گانودرما می‌باشد، شما می‌توانید محصولات مختلف قارچ گانودرما را در وب سایت معتبر بیزچیز bizchiz ببینید برای انجام این کار می‌توانید به آدرس سایت بیزچیز bizchiz که در زیر آمده مراجعه نمایید:

www.bizchiz.com