قارچ گانودرما چیست؟ (سری هشتم)

          قارچ گانودرما یک معجزه طبیعی به حساب می‌آید و برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها و همچنین پیشگیری از بوجود آمدن بسیاری از بیماری‌ها توسط طب سنتی و همچنین طب آسیای شرقی، از سال‌های بسیار دور مورد استفاده و توصیه قرار گرفته است. در بسیاری از کشورها مانند کره، چین و ژاپن به این قارچ لقب گیاه پادشاهان و پادشاه گیاهان دارویی داده شده است. گانودرما به عنوان یکی از قوی‌ترین آنتی اکسیدان‌های طبیعی و گیاهی شناخته می‌شود که در طبیعت یافت شده‌است. قارچ گانودرما حاوی مقادیر بسیار زیادی از انواع مختلف آنتی اکسیدان‌ها مانند پلی ساکارید پپتید، پلی ساکارید و انواع مختلف ترکیبات فنلی می‌باشد. موضوعی که مشخص است این است که آنتی اکسیدان‌ها در سلامت افراد تاثیر بسیار مثبتی ایجاد کرده و برای بدن افراد بسیار مفید می‌باشد. در حالت کلی افراد بسیار زیادی هستند که برای درمان بسیاری از بیماری‌های خود، راه‌ها و روش‌های درمانی مختلف موجود در علم پزشکی را مورد استفاده قرار داده‌اند و هزینه‌های بسیار گزافی را نیز پرداخت کرده‌اند، ولی متاسفانه جواب لازم را دریافت نکرده‌اند. خوشبختانه در طب سنتی یک روش بسیار مقرون به صرفه، کم هزینه و در عین حال پر بازده وجود دارد که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و آن مصرف فرآورده‌های غنی شده با قارچ گانودرما می‌باشد.

          قارچ گانودرما به یک معجزه طبیعی و گیاهی کاملا ارگانیک شناخته می‌شود، که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید بوده و تاثیرات مثبتی در زمینه کمک به روند درمان بیماری ها ایجاد می‌کند. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلف از فرآورده‌های غنی شده با قارچ گانودرما بوده و تمامی محصولات خود را با تاییدیه سلامت از وزارت بهداشت ارائه می‌نماید. که شما عزیزان می‌توانید به آدرس سایتی که در زیر آمده است مراجعه نمایید و از محصولات مختلف این وبسایت دیدن کنید و با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه هر یک از این محصولات اقدام کرده و به صورت اینترنتی با پرداخت کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید:

www.bizchiz.com

کمک به درمان عفونت با استفاده از قارچ گانودرما

          افراد بسیار زیادی هستند که بدنشان مستعد دریافت عفونت‌های مختلف که ناشی از بیماری‌های با منشاء ویروسی و میکروبی می‌باشد. این افراد می‌توانند با مصرف منظم و مداوم فرآورده‌های غنی شده با قارچ گانودرما و ترکیبات مختلف از گیاهان دارویی تا حد زیادی از بروز عفونت در بدن خود جلوگیری نمایند. همچنین انواع مختلف عفونت‌های ثانویه که معمولا از طریق بیماری‌های مختلف در بدن یک فرد ایجاد می‌شود با استفاده از خواص و ویژگی‌های قارچ گانودرما قابل پیشگیری و درمان می‌باشد.

کمک به درمان افسردگی با استفاده از قارچ گانودرما و یا قارچ ریشی

          یکی دیگر از نام‌هایی که به قارچ گانودرما توسط راهبان چین باستان اطلاق می‌شده قارچ "ریشی" می‌باشد که از آن برای آمادگی ذهنی و مدیتیشن نیز استفاده‌های گوناگونی شده است. گیاه و قارچ گانودرما برای سالیان دراز برای درمان انواع مختلف بیماری‌های روحی، اضطراب، استرس و افسردگی نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته است. گانودرما دارای خاصیت آرام بخشی بسیار بالا می‌باشد که بعلت مولفه‌های موجود در ترکیبات این قارچ است و به همین دلیل می‌تواند کمک کند تا بیماری‌های روحی و روانی و همچنین افسردگی بخوبی در فرد مورد نظر درمان شده و بیماری را سرکوب نماید.

کمک به سلامت پوست با استفاده از گانودرما

          محصولات مختلفی از قارچ گانودرما تهیه شده است و برخی از محصولات گانودرما برای استفاده موضعی می‌باشد. با استفاده از محصولات فرآوری شده با قارچ گانودرما می‌توان تا حد زیادی سلامت پوست را در بدن یک فرد ایجاد کرده و انواع مختلف بیماری‌های پوستی مانند زخم‌های پوستی، اگزما و پسوریازیس، نیش حشرات، خراش‌ها و جای ‌زخم‌ها را درمان نمود. برای انجام این کار می توان گیاه تازه گانودرما را نیز به صورت کامل کوبیده و له کرده و آن را بر روی محل مورد نظر و یا زخم مورد نظر قرار دهیم تا درمان مورد نظر حاصل گردد.

درمان عفونت های ادراری با استفاده از قارچ گانودرما

          ویژگی‌ها و خواص قارچ گانودرما تا حدود زیادی می‌تواند عفونت‌های ادراری ایجاد شده در مجاری ادراری را تسکین بخشیده و آنها را درمان نماید. و این درمان را تا حدود زیادی تسهیل بخشد با تحقیقاتی که بر روی تعدادی از افرادی که به عفونت مجاری ادراری مبتلا بودند انجام شد، این افراد برای مدت چند هفته از فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما استفاده می‌کردند و روزانه دوز مشخصی از گانودرما با تجویز پزشک به این افراد داده شده. با توجه به نتایج به دست آمده در این زمینه بهبود بسیار مناسبی در زمینه عفونت مجاری ادراری که برای افراد مختلف ایجاد شده بود به وجود آمد. در حالت کلی می‌توان گفت یکی از خواص دارویی قارچ گانودرما سلامت پروستات در مردان و همچنین افزایش جریان ادرار می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با محصولات مختلف از فرآورده‌های غنی شده با قارچ گانودرما، ارائه شده توسط برند بیزچیز bizchiz به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

www.bizchiz.com