قارچ گانودرما چیست؟ (سری نهم)

          قارچ گانودرما از انواع قارچهای قرمز می‌باشد. اغلب قارچهای قرمز سمی بوده و قارچ گانودرما نیز از جمله قارچ‌هایی است که در گروه قارچ‌های سمی قرار می‌گیرد. این قارچ هدیه‌ای ارزشمند از طبیعت است که با توجه به مولفه‌هایی که در ترکیبات خود دارد می‌تواند برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها و پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات مختلف در بدن افراد نیز بسیار مفید ‌باشد. قارچ گانودرما یکی از کامل‌ترین مواد غذایی شناخته شده در جهان هستی به حساب می‌آید که ارزش درمانی و غذایی بسیار بالایی دارد؛ قارچ گانودرما یکی از انواع قارچ های قرمز و از گونه قارچ‌های چتری می باشد که معمولا در کنار چوب و تنه درختان به صورت کاملا خود رو و وحشی رشد می‌کند و یافت می‌شود. قارچ گانودرما چیزی در حدود ۸۰ نوع مختلف دارد که می‌توان آن را در مزارع پرورش قارچ با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته تولید و فرآوری نمود.

          قارچ گانودرما برای هزاران سال در طب سنتی چین و طب آسیای شرقی مورد استفاده قرار گرفته و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود. افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال درمانی قطعی و بیدون عوارض جانبی و یا ترکیبی، در کنار روش‌های موجود در علم پزشکی بوده تا بتوانند فرایندی سریع‌تر و مناسب‌تری برای بهبود بیماری خود در پیش بگیرند. چاره کار این افراد استفاده از فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما و انواع مختلف محصولات آن می‌باشد. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلف از قارچ گانودرما است و این محصولات را با تاییدیه وزارت بهداشت ارائه می‌نماید، که شما عزیزان می‌توانید به آدرس سایت زیر مراجعه نموده و محصولات مختلف این برند معتبر، دیدن نمایید:

www.bizchiz.com

کمک به کاهش التهاب در بدن با استفاده از قارچ گانودرما

          قارچ گانودرما می تواند درد و التهاب به وجود آمده در اثر بیماری‌های التهابی در بدن یک فرد را کاهش داده و کنترل نماید. ترکیبی در قارچ گانودرما وجود دارد که نام آن "سان مئوآ" می‌باشد که تا حد زیادی التهاب و درد به وجود آمده در اثر بیماری آرتروز روماتوئید را کنترل کرده و کاهش می‌دهد. همچنین استفاده از خواص قارچ گانودرما برای افراد پیر و سالخورده‌ای که به بیماری آرتروز روماتوئید مبتلا هستند و از این بیماری رنج می‌برند می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از داروهای شیمیایی باشد. چرا که داروهای شیمیایی ممکن است مناسب سن این افراد نباشد.

کنترل و کاهش قند خون با استفاده از قارچ گانودرما

          یکی دیگر از خواص بسیار مناسب قارچ گانودرما کمک به کنترل و کاهش میزان قند خون در بدن یک فرد می‌باشد. پلی ساکارید‌های موجود در قارچ گانودرما می‌توانند اثر هیپوگلیسمی بسیار مناسب ایجاد کرده و با افزایش سطح انسولین پلاسما، متابولیسم کبدی گلوکز را تا حد زیادی بهبود بخشیده و آن را کنترل نماید.

تاثیرات مثبت گانودرما در زمینه پرتو درمانی

          بیمارانی هستند که برای درمان انواع مختلف بیماری‌های خود از جمله سرطان، تحت پرتودرمانی قرار می‌گیرند. این افراد می‌توانند با مصرف روزانه و مداوم از انواع مختلف فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در نتیجه در فرآیندهای مربوط به پرتودرمانی و شیمی‌درمانی، نتایج بهتری برای درمان بیماری‌های خود کسب کنند. همچنین استفاده از ویژگی‌های موجود در قارچ گانودرما می‌تواند در کاهش علائم مربوط به پرتودرمانی مانند عفونت، استفراغ و تهوع نیز بسیار کارآمد باشد. اگر بیماران و افرادی که تحت پرتودرمانی قرار دارند، همزمان با فرآیند پرتودرمانی می‌توانند برای کمک به درمان بیماری خود، از فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما و محصولات مختلف آن استفاده کنند چرا که خواص و ویژگی‌های موجود در قارچ گانودرما، باعث می‌شود کمتر دچار کاهش وزن و ریزش مو شوند.

ارزش غذایی قارچ گانودرما

          قارچ گانودرما در ترکیبات خود چیزی در حدود ۴۰۰ ماده مغذی دارد که به صورت شگفت‌آوری باعث تقویت قوای جسمی و روانی در بدن افراد مختلف می‌شود. از جمله مهمترین ترکیبات مغذی موجود در قارچ گانودرما می‌توان به انواع انواع مختلف ویتامین‌های گروه ب، پلی ساکاریدها، آنتی اکسیدان‌ها، پروتئین‌ها، پتاسیم، فسفر، کلسیم، آلکالوئیدها و غیره اشاره نمود. اقلیم کشورمان برای پرورش انواع مختلف قارچ بسیار مناسب می‌باشد و به خوبی می‌توان قارچ گانودرما را در کشور عزیزمان، ایران پرورش داد. خوشبختانه در حال حاضر تکنولوژی فرآوری قارچ گانودرما نیز در کشورمان موجود است. افراد بسیار زیادی هستند که برای درمان بیماری‌های خود به دنبال یک روش درمان قطعی، طبیعی، موثر و در عین حال کم‌هزینه می‌باشند. به اینگونه افراد می‌توان گفت که خوشبختانه در طب سنتی یک روش درمان بسیار موثر برای درمان بسیاری از بیماری‌ها وجود دارد که می‌تواند اثرات مثبتی در زمینه درمان بیماری و پیشگیری از بیماری‌های مختلف، ایجاد نمایند. این روش درمانی، استفاده از خواص بی‌نظیر موجود در ترکیبات قارچ گانودرما و مصرف درست و اصولی فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما می‌باشد. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده مناسب‌ترین محصولات مختلف فرآوری شده با عصاره قارچ گانودرما بوده و این محصولات را با تاییدیه سلامت ارائه می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده محصولات مختلف و آشنایی بیشتر با محصولات این برند، به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

www.bizchiz.com