عوارض استفاده از قارچ گانودرما بصورت فله ای و دوزبندی نشده

          قارچ گانودرما یکی از قویترین و کاملترین گیاهان دارویی شناخته شده در سراسر دنیا به حساب میآید استفادهکردن از آن دارای قوانین و قواعد خاصی میباشد که طی سال‌ها توسط طبیبان طب سنتی آسیای شرقی کشف و مورد استفاده قرارگرفته است و فقط در صورتی که مصرف صحیح و دوز مناسب صورت پذیرد، اثر جانبی خاصی برای فرد ایجاد نخواهد شد. این قارچ بوی نامطبوع و مزه تلخی دارد و هنگامیکه قارچ گانودرما در معرض هوا قرار میگیرد نه تنها خواص ویژه خود را از دست می‌دهد بلکه مصرف آن بصورت فله‌ای و دوزبندی نشده احتمال دارد صدمات جبران ناپذیری را وارد نماید و در صورتی که در مصرف آن زیاده‌روی شود ممکن است عوارض جانبی برای فرد ایجاد شود و همچنین مشکلات بسیار خفیف در هنگام مصرف قارچ گانودرما گزارش شده که برخی از آنها ناشی از عکس العمل بدن به سم زدایی کبد و یا مشاوره نادرست و یا مصرف بیش از اندازه قارچ گانودرما بصورت فله‌ای و بدون توجه به دوز مصرفی بوده است. مهمترین علائم مربوط به این مشکل می‌توان به سرگیجه، خون ‌در مدفوع، آکنه و عطسه و واکنش های آلرژیک، خارش پوست، سر گیجه، مشکلات گوارشی، خون دماغ شدن بینی، گلو و دهان و غیره اشاره نمود. همانطور که گفتیم این‌ها ناشی از مصرف خودسرانه و غیر صحیح قارچ گانودرما می‌باشد ولی قارچ گانودرما یک گیاه دارویی بسیار مفید می‌باشد و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرآوری این قارچ و عصارهگیری از آن نیازمند تکنولوژی خاصی است که تنها چند کشور از جمله ایران از آن بهره می برند.

          افراد بسیار زیادی هستند که روش‌های درمانی مختلفی برای درمان بیماری‌های خود مورد استفاده قرارداده‌اند و هزینه‌های بسیار زیادی نیز پرداخته نموده‌اند اما نتیجه لازم را دریافت نکردند و به دنبال یک روش جایگزین و قطعی برای درمان بیماری خود می‌گردد. خوشبختانه در طب سنتی قارچ گانودرما وجود داشته که به عنوان درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایت معتبر بیزچیز ارائه دهنده محصولات مختلف غنی شده با عصاره قارچ گانودرما بوده و هست که آدرس آن در زیر آمده و شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz از محصولات مختلف قارچ گانودرما که دارای تاییدیه سلامت وزارت بهداشت می‌باشند دیدن نموده و در صورت لزوم نسبت به تهیه و خرید اینترنتی آنها اقدام نمائید و با پرداخت هزینه اندک و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید:

www.bizchiz.com

 

استفاده صحیح و اصولی از قارچ گانودرما

          پیشنهاد می‌گردد در صورتی که فرد مورد نظر بیماری خاصی دارد و یا داروی خاص استفاده می‌کند برای استفاده از قارچ گانودرما در وهله اول و قبل از هر اقدامی با پزشک خود مشورت نماید. مصرف گیاهان دارویی برای بیماران خاص باید زیر نظر پزشک متخصص صورت پذیرد. همچنین خانم‌هایی که باردار هستند و یا کودک خردسال دارند که به آن شیر می‌دهند باید از مصرف گیاهان دارویی مانند قارچ گانودرما خودداری کرده و در صورت لزوم استفاده از این موارد حتماً آن را با پزشک مورد نظر خود در میان بگذارند. همچنین افرادی که قرار است تحت عمل جراحی پیوند اعضا قرار بگیرند و یا قبلا تحت عمل جراحی پیوند قرار گرفته‌اند، نباید از قارچ گانودرما استفاده کنند. زیرا این بیماران به احتمال فراوان از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی بهره می‌برند تا بدنشان عضو جدید را پس نزند و از آنجائیکه یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما، تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌باشد امکان دارد در تضاد با داروهای مصرفی عمل کند. این بیماران می‌توانند بعد از طی دوره نقاهت و برای تسریع بهبودی خود و تحت نظر پزشک معالج‌شان از فرآورده‌های قارچ گانودرما استفاده نمایند. خواص مربوط به قارچ گانودرما که بسیار گسترده و زیاد می‌باشد تنها در صورت مصرف صحیح با دوز مناسب این محصول ایجاد می‌گردد و این گیاه دارویی نیز مانند هر گیاه و داروی دیگری در صورتی که در استفاده از آن زیاده‌روی شود و به صورت خودسرانه استفاده شود، امکان دارد عوارض ناخوشایندی را ایجاد نماید. در صورتی که یک فرد قارچ گانودرما را به صورت متعادل مصرف کند انرژی و نشاط و سلامتی بسیار مناسبی را برای خود ایجاد خواهد نمود.

 

جلوگیری از به وجود آمدن عوارض استفاده از قارچ گانودرما

          از آنجائیکه قارچ گانودرما در زمره قارچ‌های سمی قراردارد، گزارش‌هایی بسیاری وجود دارد که بر اساس آنها باید در مصرف قارچ گانودرما دقت فراوانی ایجاد شود چرا که امکان مسمومیت با قارچ گانودرما وجود دارد. همچنین در برخی از مواقع محصولاتی که با استفاده از قارچ گانودرما تولید می‌شوند و مواد اضافی نیز دارند و بر روی آنها برچسبی عنوان نشده که از محتویات اضافی محصول اطلاعات حاصل نمایید و با توجه به این موضوع ممکن است عوارض جانبی برای فرد استفاده کننده ایجاد شود. در حالت کلی باید بگوییم که راجع به آزمایشات مربوط به قارچ‌گانودرما اطلاعات زیادی در دسترس نمی‌باشد ولی از جمله عوارضی مانند حالت تهوع، سردرد، خشکی بینی و گلو و غیره در هنگام مصرف این دارو ممکن است ایجاد شود.

ولی در عین حال باید بگوییم در صورت استفاده مناسب و با دوز ایده‌آل از عصاره قارچ گانودرما این محصول گیاه می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید بوده و اثرات شفابخش برای فرد استفاده ایجاد نماید. سایت و برند معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلف و غنی شده با عصاره قارچ گانودرما بوده که بصورت دانش‌بنیان دوزبندی و بسته‌بندی شده و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت بیزچیز bizchiz محصولات مختلف ارائه شده در سایت دیدن نموده و در صورت لزوم نسبت به تهیه و خرید آنها اقدام نمایید:

www.bizchiz.com