بیماری زگیل تناسلی و تاثیر قارچ گانودرما بر آن

          زگیل تناسلی جزء شایع‌ترین عفونت‌های ویروسی می‌باشد که اغلب از طریق رابطه جنسی انتقال پیدا می‌کند. عامل به وجود آورنده زگیل تناسلی، ویروس پاپیلوم انسانی می‌باشد که در هنگام تماس جنسی، از فرد آلوده به فرد سالم منتقل می‌گردد. باید توجه داشت که اگر بیماری زگیل تناسلی به صورت کامل درمان نشود، این زگیل‌ها بزرگتر شده و یا اینکه تعداد آنها تا حد قابل توجهی افزایش می‌یابد. زگیل تناسلی در حالت کلی خطری برای فرد ندارد و همچنین اگر درمان نشود هم هیچ گونه آسیبی به سلامتی کلی بدن فرد وارد نمی‌نماید. اما تحمل نمودن آن، کار بسیار دشواری می‌باشد و امکان دارد بر روی روابط بین فردی و حتی اعتماد به نفس فرد مبتلا اثر منفی بگذارد. چرا که زگیل تناسلی برای بدن فرد ظاهر نازیبایی را به وجود می‌آورد.

          علاوه بر این در صورتی که زگیل تناسلی درمان شود، احتمال انتقال آن به بدن افراد دیگر تا حد زیادی کاهش می‌یابد. به طور معمول، برای درمان بیماری زگیل تناسلی راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد اما یکی از مهم‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای درمان این بیماری، استفاده از خواص و ویژگی‌های قارچ گانودرما می‌باشد. قارچ گانودرما سالهاست که به عنوان یک داروی معجزه آسا در طب سنتی آسیای شرقی به خصوص طب سنتی کشور چین، شناخته شده است. پس اگر شما به دنبال راهی برای درمان سریع زگیل تناسلی می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیزbizchiz، که در زیر آمده، از محصولات و فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما دیدن کنید و ضمن آشنایی بیشتر با خواص معجزه آسای این قارچ، در صورت تمایل نسبت به تهیه و خریداری این محصولات اقدام نمائید:

www.bizchiz.com

بررسی عوامل به وجود آورنده زگیل تناسلی

          به طور معمول، هنگامی که ویروس پاپیلوم انسانی، پوست ناحیه تناسلی را آلوده میکند، بدین صورت زگیل تناسلی به وجود می‌آید. در حالت کلی همانطور که گفته شد زگیل‌های تناسلی در زمره شایع‌ترین و مشهورترین عفونت‌های آمیزشی قرار می‌گیرند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع ویروس پاپیلوم شناخته شده‌اند که هر یک از این ویروس‌ها بخش‌های مختلفی از بدن فرد را از دست‌ها و پاها گرفته تا دستگاه تناسلی و یا بخش های دیگر را درگیر می‌کنند و باعث ایجاد زگیل در آن قسمت‌ها شده و ظاهر زشت و نازیبایی را در ناحیه درگیری به وجود می‌آورند. در ناحیه تناسلی و در قسمت مقعد در حدود ۳۰ نوع ویروس پاپیلوم وجود دارد، اما از میان این ۳۰ نوع فقط دو ویروس عامل ایجاد زگیل تناسلی می‌باشند و خوشبختانه سایر ویروس‌ها در به وجود آمدن زگیل تناسلی هیچ نقشی ندارند.

بررسی چگونگی انتقال زگیل تناسلی

          یکی از مهمترین عوامل انتقال بیماری زگیل تناسلی، برقراری رابطه جنسی غیر ایمن بین یک خانم و آقا  می‌باشد. به طور کلی هم آقایان و هم بانوان می‌توانند ناقل این ویروس و عامل انتقال آن باشند. یکی دیگر از راه‌های انتقال زگیل تناسلی، از طریق تماس پوستی با فرد ناقل ویروس پاپیلوم انسانی است. پس می‌توان نتیجه گرفت که با تماس قسمت‌های مختلف با ناحیه تناسلی هم امکان دارد این ویروس منتقل شود و سرایت آن لزوماٌ تنها از طریق رابطه جنسی به صورت دخولی واژینال و یا مقعدی اتفاق نمی‌افتد. به کار بردن کاندوم می‌تواند روش مناسبی برای جلوگیری از انتقال زگیل تناسلی در هنگام رابطه جنسی باشد و بدین صورت احتمال انتقال ویروس تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. اما در صورتی که کاندوم، تمام ناحیه تناسلی را به خوبی پوشش ندهد، همین موضوع باعث می‌شود تا ویروس از طریق اندام تناسلی به فرد دیگر منتقل شود.

          نکته‌ی بسیار مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشیم این است که ویروس پاپیلوم امکان دارد در بدن فرد مبتلا وجود داشته باشد و در عین حال هیچگونه زگیل و اختلال پوستی‌ای در بدن فرد دیده نشود. و یا پس از مدتی زگیل از بین رفته باشد. اما این احتمال وجود دارد که پس از از بین رفتن زگیل هم، فرد همچنان ناقل این ویروس و باعث انتقال آن به فرد سالم باشد. یک نکته دیگر که باید در رابطه با زگیل تناسلی بدانیم این است که این احتمال وجود دارد که ویروس زگیل تناسلی، هنگام زایمان نیز می‌تواند از مادر به نوزاد انتقال پیدا کند. اما احتمال این اتفاق بسیار کم است و خوشبختانه به ندرت رخ می‌دهد.

          در حال حاضر درمان قطعی با استفاده از داروهای شیمیایی برای درمان زگیل تناسلی موجود نیست و تنها در مواردی می‌توان از ازدیاد آنها جلوگیری نمود. خبر خوب اینکه با توجه به پیشرفت‌های روزافزون علمی در زمینه‌های مختلف از جمله طب سنتی، دستاوردهایی در خصوص درمان این بیماری با بهره‌گیری از خواص و ویژگی‌های گیاهان دارویی از جمله قارچ گانودرما حاصل شده است. قارچ گانودرما با مولفه‌هایی که در خود دارد  دارای خواصی است که برای سم زدایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن انواع عفونت‌های ویروسی و میکروبی موثرند.

          خوب است بدانیم جهت استفاده درست از خواص قارچ گانودرما نیاز به تکنولوژی‌های مدرنی داریم تا فرآوری صحیح، دوزبندی مناسب و بسته‌بندی اصولی آن را برایمان فراهم آورند. خوشبختانه این تکنولوژی‌ها در حال حاضر در کشورمان وجود دارند و به آسانی در دسترس تمام افراد قرار دارد. اگر شما به دنبال راهی موثر برای درمان قطعی زگیل تناسلی هستید و یا می‌خواهید این بیماری را با سرعت بیشتری درمان کنید، هم اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz با انواع محصولات و فرآورده‌های دانش بنیانی که با عصاره قارچ گانودرما غنی سازی شده‌اند، بیشتر آشنا شوید. تمامی محصولات سایت بیزچیز bizchiz، دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و داروی ایران می‌باشند. همچنین می‌توانید ضمن استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما، در صورت تمایل نسبت به تهیه و خرید این محصولات اقدام نمائید:

www.bizchiz.com