گزینهی ورود و ثبت نام را لمس کرده و کادرهای ستارهدار را پر کنید.
اگر از خرید خود پشیمان شدم و یا قصد ویرایش فاکتور خود راپس از صادر شدن داشتم چه کاری باید انجام دهم؟
با انجام مراحل خرید و نهایی کردن خرید خود، یک فاکتور با شماره مشخص برای شما صادر میشود و همزمان فاکتور خرید شما در اختیار تیم بیزچیز قرار میگیرد تا محصولات را در زمان مشخص شده به شما تحویل دهند؛ حال اگر از خرید خود پشیمان شدید یا قصد ویرایش فاکتور خود را داشتید، کافیست با واحد پشتیبانی تماس حاصل کرده و با دادن شماره موبایل یا شماره فاکتور خود، خرید خود را لغو و یا ویرایش کنید.
اگر کالایی تاریخ انقضاء نداشت و یا خراب بود باید چه کار کنم؟
شعار ما در بیزچیز ارائه با کیفیتترین کالاها و در سریعترین زمان ممکن است. در صورتی که با مشکلی روبرو شدید با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل کرده، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد .
چه زمانی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و بررسی سفارشات از طریق پیامک به شماره تلفن همراه ثبت شده در هنگام ثبت نام، اطلاعرسانی میگردد.
بیزچیز به کدام مناطق ارسال دارد؟
بیزچیز به تمامی نقاط تهران از طریق پیک به صورت رایگان و همچنین به تمامی نقاط ایران و جهان از طریق پست، با احتساب هزینه پستی ارسال دارد.
هزینه ارسال کالاهای خریداری شده چگونه است؟
هزینه ارسال کالاهای خریداری شده برای شهر تهران رایگان میباشد و برای دیگر نقاط، مطابق تعرفه اداره پست محاسبه میشود.
در صورت سفارش با مبلغ بالای 500 هزار تومان، هزینه ارسال به شهرستانها رایگان میباشد.
در صورت سفارش با مبلغ بالای 1 میلیون تومان، هزینه ارسال به سایر نقاط جهان رایگان میباشد.
ارسال سفارشات به چه صورت خواهد بود؟
ارسال سفارشات در تهران با هماهنگی و حداکثر تا 24 ساعت انجام میشود و در صورت ارسال پستی به دیگر نقاط، وابسته به زمانبندی ارسال از طریق اداره پست، بین یک تا سه روز کاری متغیر میباشد.
امکان تعویض هست یا خیر ؟
امکان عودت محصولات خریداری شده، در صورتی که بسته بندی سالم و باز نشده باشد، وجود دارد.