بیماری ام اس و روش درمان آن

          بیماری ام اس یکی از انواع مختلف بیماریهای مربوط به سیستم عصبی می‌باشد و به صورت کاملا مستقیم بر روی سیستم عصبی بدن انسان اثر می‌گذارد. از جمله مهمترین علائم مربوط به بیماری ام اس، می‌توان به افسردگی، اختلالات جنسی، سرگیجه ، کاهش تمرکز و حافظه و غیره اشاره نمود. نام دقیق بیماری ام اس، مولتیپل اسکلروز است. ام اس به عنوان یک بیماری مزمن سیستم عصبی شناخته می‌شود و تا کنون هیچ درمان قطعی برای بیماری ام اس در علم پزشکی شناخته نشده است. این بیماری می‌تواند با یک سری علائم به صورت خفیف و یا متناوب و در برخی مواقع شدید و دائمی همراه باشد. خوشبختانه در حال حاضر در علم پزشکی، داروها و درمان‌های جایگزین وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان تا حدود زیادی علائم مربوط به بیماری ام اس را کنترل کرد و حتی آنها از بین برد و یا متوقف کرد.

 

 

          هدف کلی در جهت درمان بیماری ام اس، رفع علائم این بیماری می‌باشد، چرا که علت بیماری ناشناخته باقی مانده و در نتیجه علائم مربوط به بیماری ام اس، در اثر از بین رفتن پل ارتباطی که میان مغز و اعصاب در بدن انسان وجود دارد، به وجود می‌آیند. توجه به این موضوع لازم است که بیماری ام اس به صورت کامل قابل درمان نمی‌باشد، بلکه با توجه به تحقیقات و آزمایشات انجام شده در علوم پزشکی، با استفاده از یک سری از راهکارهای درمانی، از جمله دارو درمانی، می‌توان علائم مربوط به بیماری ام اس را تا حدودی کنترل کرده و کاهش داد. خوشبختانه با بهره بردن از طب سنتی، درمان بسیار موثری برای بهبود بیماری ام اس وجود دارد و آن استفاده از خواص و ویژگی‌های شگفت انگیز قارچ گانودرما می‌باشد. این قارچ یک گیاه با خواص دارویی بسیار معجزه آسا و شفابخش است که فرآوری و قابل استفاده کردن آن نیازمند تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است و خوشبختانه در حال حاضر این تکنولوژی در ایران وجود دارد و هم اکنون محصولات فرآوری و غنی‌سازی شده با عصاره قارچ گانودرما در ایران، دارای تاییدیه سلامت بوده و در صورت استفاده درست و صحیح از این محصولات هیچگونه اثر مخربی بر روی بدن انسان ایجاد نمی‌کند و برای درمان بسیاری از بیماری‌های خاص مانند ام اس، اثرات موثری در بدن افراد مبتلا ایجاد نماید. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ، با افتخار ارائه دهنده محصولات مختلف غنی شده با عصاره قارچ گانودرما می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید از محصولات این برند در آدرس سایت زیر دیدن نمایید و در صورت لزوم، این محصولات را به صورت اینترنتی تهیه و خریداری نمایید و از خواص بی‌نظیر آنها بهره‌مند شوید:

www.bizchiz.com

 

مهمترین علائم بیماری ام اس

بیماری ام اس از بیماری‌های خاص و دارای یک سری علائم می‌باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. کاهش حافظه و عدم تمرکز یکی از مهمترین علائم بیماری ام اس به حساب می‌آید، که در نتیجه به وجود آمدن چنین عارضه‌ای، فرد بیمار امکان دارد برای صحبت کردن دچار اشکالات و اختلالات شود و در مذاکره و معاشرت، تمرکز و توانایی لازم را از دست می‌دهد. این علامت می‌تواند به عنوان یکی از علائم ابتدایی شروع بیماری برای افراد مختلف به حساب بیاید. سرگیجه یکی دیگر از علائم مربوط به بیماری ام اس می‌باشد. معمولا افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، توانایی اینکه به صورت مستقیم حرکت کنند را ندارند و در واقع عدم تعادل به وجود آمده در اثر بیماری، با پیشرفت میزان تخریب که در سلول‌های عصبی در بدن فرد ایجاد می‌گردد، آغاز می‌شود و شدت پیدا می‌کند. افرادی که به بیماری ام اس ابتلا پیدا می‌کنند، احتمال دارد برای راه رفتن خود به یک وسیله کمکی احتیاج پیدا نمایند. از دیگر علائم مربوط به این بیماری، می‌توان به اختلالات جنسی در هنگام برقراری رابطه جنسی اشاره نمود. این علامت به عنوان یکی از شایعترین علائم مربوط به بیماری ام اس به حساب می‌آید. این عارضه به عنوان یک عارضه قابل پیشگیری در بیماری ام اس شناخته می‌شود. چندی دیگر از علائم مربوط به بیماری ام اس، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تاری دید و دوبینی
  • مورمور شدن نوک انگشتان، گزگز انگشتان و احساس بی حسی در این نواحی
  • به وجود آمدن اسپاسم و گرفتگی عضلات و ضعف طولانی مدت

 

  • ایجاد افسردگی و بی حالی شدید
  • وجود اختلال در سیستم مجاری ادراری و عدم کنترل مدفوع و ادرار
  • به وجود آمدن سنگینی در قسمت سر و بدن
  • دیر هضم شدن غذا
  • دیدن خواب‌های آشفته و کابوس وار
  • عدم تحمل هوای گرم و آب گرم
  • عدم تحمل آب سرد و هوای سرد
  • ایجاد افسردگی و گوشه گیری و انزوا
  • تمایل بسیار زیاد به خوردن غذای سرد به خصوص ماست و بستنی
  • عدم هماهنگی در هنگام سخن گفتن

 

پیشگیری و درمان بیماری ام اس

همانطور که گفته شد، برای درمان بیماری ام اس در علم پزشکی روش درمان به خصوصی وجود ندارد و فقط با استفاده از روش‌های دارویی می‌توان علائم مربوط به این بیماری را کنترل کرد. در عین حال در طب سنتی یک گیاه شگفت انگیز با خواص دارویی بسیار شفابخش به نام قارچ گانودرما وجود دارد که می‌تواند برای درمان بیماری ام اس بسیار اثربخش باشد. از آنجائیکه یکی از ویژگی‌های مهم نهفته در این معجزه طبیعت، تاثیر مستقیم آن بر روی بهبود عملکرد سیستم عصبی می‌باشد و ام اس نیز بیماری‌ای است که منشاء عصبی دارد، در نتیجه استفاده و بهره‌گیری از خواص این گیاه دارویی بخوبی می‌تواند در درمان و کنترل بیماری ام اس موثر باشد. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات  و فرآورده‌های مختلف غنی شده با عصاره قارچ گانودرما می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت که در زیر آمده، از محصولات مختلف این برند معتبر دیدن نمائید و در صورت نیاز، این محصولات ارزنده را تهیه و خریداری نمایید و از ویژگی‌های بی‌نظیر این محصولات بهره‌مند شوید:

www.bizchiz.com