بیماری آریتمی قلبی و روش درمان آن

          بیماری آریتمی قلبی بیماری و عارضهای است که معمولاً زمانی که جریان الکتریکی تپشی، که ریتم ضربان قلب را هماهنگ می‌سازد، به درستی عمل نمی‌نکند، ایجاد می‌گردد و در نتیجه باعث می‌شود تا قلب فرد بیمار سریع‌تر و یا آهسته‌تر و یا نامنظم بتپد. بیماری آریتمی قلبی معمولا زمانی رخ می‌دهد که ضربان الکتریکی قلب که وظیفه دارد ضربان قلب فرد مورد نظر را تحت کنترل قرار دهد، به خوبی عمل نکند. در چنین شرایطی قلب فرد بیمار بصورت نامنظم، سریع‌تر و تندتر از ریتم معمولی خود تپش می‌کند. بیماری آریتمی قلبی ممکن است، برای فرد بیمار، داشتن یک تپش قلب بسیار زیاد را تداعی نماید. ولی در عین حال در برخی اوقات، بیماری آریتمی قلبی ممکن است ایجاد یک سری ناراحتی و همچنین علائم و نشانه‌هایی که تهدید کننده زندگی فرد هستند را به همراه آورد. در صورتی که برای درمان بیماری آریتمی قلبی، در زمان مناسبی اقدام شود، می‌توان ضربان قلب نامنظم که حالتی سریع‌تر دارد را، تحت کنترل قرار داد.

 

          خوشبختانه امروزه علم پزشکی روش‌های درمانی مختلفی برای درمان بیماری آریتمی قلبی در نظر گرفته است، ولی در برخی مواقع این موارد پاسخ قطعی به درمان این بیماری نبوده و بسیاری از افراد به دنبال یک روش درمان گیاهی و یا سنتی برای درمان بیماری خود هستند. خوشبختانه طب سنتی یک چاره کار برای درمان این بیماری داشته که آن استفاده از خواص و ویژگی‌های دارویی گیاهان، از جمله قارچ گانودرما می‌باشد. این قارچ به عنوان معجزه طبیعت شناخته شده و از آنجا که یکی از مهمترین ویژگی‌های آن بهبود در عملکرد خونرسانی  و گردش خون در بدن می‌باشد لذا برای درمان بسیاری از بیماری‌های قلبی نیز چاره ساز است. برند معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلفی است که با عصاره قارچ گانودرما غنی‌سازی شده‌اند. خوب است بدانیم برای بهره بردن از ویژگی‌های این قارچ دارویی، نیاز به تکنولوژی‌های مدرنی برای فرآوری، دوزبندی مناسب و بسته‌بندی اصولی داریم. خوشبختانه در حال حاضر این تکنولوژی در ایران موجود است و این محصولات در شرکت دانش بنیان بیزچیز  bizchiz ارائه می‌شوند. همگی این محصولات دارای تاییدیه سلامت از سازمان غذا و دارو می‌باشند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz  که آدرس آن در زیر آمده از محصولات مختلف این برند دیدن کرده و در صورت لزوم نسبت به تهیه و خریداری آنها اقدام نمایید و از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید:

www.bizchiz.com

 

مهمترین علائم بیماری آریتمی قلبی

          خوب است بدانیم که بیماری آریتمی قلبی امکان دارد تا مدت‌ها علائم و نشانه خاصی در بدن فرد ایجاد نکند. در بعضی از مواقع پیش آمده که پزشک متخصص، قبل از اینکه بخواهد عمل جراحی را برای فرد بیمار انجام دهد، متوجه می‌شود که فرد مورد نظر دچار بیماری آریتمی قلبی نیز می‌باشد. علائم و نشانه‌ها که مربوط به بیماری آریتمی قلبی هستند، در مواقعی ایجاد می‌شوند که عملاً فرد مورد نظر، به صورت جدی و پیشرفته به این بیماری مبتلا شده است. از مهمترین علائم و نشانه‌های مربوط به بیماری آریتمی قلبی می‌توان به تعرق زیاد و سرگیجه، احساس تنگی نفس، به وجود آمدن درد در ناحیه قفسه سینه، خستگی و یا ایجاد برادی کاردی و یا ضربان قلب آهسته‌تر و یا سریع‌تر از حالت معمول و غیره اشاره نمود. از جمله مهمترین دلایل ابتلا به بیماری آریتمی قلبی می‌توان به مصرف بیش از حد دخانیات و سیگار کشیدن زیاد، مصرف نوشیدنی‌های الکلی و کافئین دار، قرار گرفتن در موقعیت‌های تنش‌زا که باعث ایجاد استرس و افسردگی زیاد می‌شوند، ابتلا به بیماری دیابت، مصرف داروهای خاص و مکمل‌ها، فشار بالای غده تیروئید، تغییر ساختار قلب بصورتی که باعث انسداد شریان قلب شود و موارد دیگر این چنینی اشاره نمود. همچنین ژنتیک نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند از دلایل به وجود آمدن این بیماری در بدن فرد باشد.

 

فرآیند درمانی برای درمان بیماری آریتمی قلبی

          برای درمان بیماری آریتمی قلبی در انواع مختلف آن، معمولاً پزشکان متخصص سعی می‌کنند تا با تجویز یک سری داروها ضربان قلب فرد بیمار را کنترل کرده و ریتم طبیعی تپش قلب را به بیمار مورد نظر بازگردانند. با توجه به همین موضوع، بسیار حیاتی است که فرد بیمار، داروهایی که پزشک متخصص برایش تجویز کرده را دقیقاً طبق دستوری که پزشک تعیین نموده، مصرف نماید. همچنین در صورتی که فرد بیمار دچار لاسیون دهلیزی باشد، پزشک ممکن است داروهای رقیق کننده خون را نیز برای درمان بیماری فرد بیمار تجویز نماید، تا از ایجاد لخته‌های خونی خطرناک در بدن فرد جلوگیری شود. همچنین دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب، نوعی ایمپلنت است که به کنترل ریتم‌های غیر طبیعی قلب کمک کرده و در زیر پوست فرد بیمار، در نزدیکی قلب و توسط یک روش جراحی جزئی و سریع جایگذاری می‌شود.

 

 

          خوب است بدانیم در کنار روش‌های مختلفی که در علم پزشکی برای درمان بیماری‌های قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، طب سنتی نیز پیشنهادات بسیار موثری برای درمان بیماری آریتمی قلبی دارد که یکی از آنها بهره بردن از خواص دارویی قارچ گانودرما می‌باشد. این قارچ گیاهی‌ست دارویی و با مولفه‌هایی که در خود دارد، به عنوان معجزه طبیعت شناخته شده و قرن‌هاست که به عنوان اکسیری شفابخش، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، توسط طبیبان سنتی آسیای شرقی مورد تجویز قرار می‌گیرد. از جمله بیماری‌هایی که می‌توان با استفاده از خواص دارویی قارچ گانودرما، امیدوار به درمان آن باشیم، بیماری آریتمی قلبی است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مشاوران ما، به آدرس سایت بیزچیز bizchiz که در زیر آمده است مراجعه نمائید:

www.bizchiz.com