بیماری اندوکاردیت و روش درمان آن

          بیماری اندوکاردیت که اغلب آن را به اسم التهاب درون شامه قلب می‌شناسند، معمولاً زمانی رخ می‌دهد که عفونتی در بخش داخلی قلب و دریچه‌های قلب ایجاد می‌شود. بیماری اندوکاردیت یک بیماری عفونی و باکتریایی بوده که در صورت عدم درمان، یک بیماری بسیار خطرناک و در برخی مواقع تهدید کننده جان فرد مبتلا به حساب می‌آید. بطور معمول افرادی که قلبشان عملکرد طبیعی دارد، به ندرت دچار بیماری اندوکاردیت می‌شوند. اما متاسفانه ریسک ابتلا به این بیماری در افرادی که قبلا به برخی بیماری‌های قلبی مبتلا شده‌اند، تا حدود زیادی بالاست و ممکن است در خطر ابتلا به بیماری اندوکاردیت قرار بگیرند. بعضی از باکتری و قارچ‌هایی که وارد خون بدن انسان می‌شوند، می‌توانند دریچه‌ها و پوشش‌های داخلی قلب را در افرادی که قبلاً دچار آسیب قلبی شده‌اند، عفونی کنند. باکتری‌ها و قارچ‌ها به دریچه‌ها و پوشش‌های داخلی قلب و عضلات آن آسیب وارد کرده و یا آسیبی که در این نواحی از قبل وجود داشته را افزایش می‌دهند، در نتیجه بیماری اندوکاردیت در بدن یک فرد ایجاد می‌شود.

 

          امروزه با پیشرفت علم پزشکی، روش‌های درمانی مختلفی برای درمان بیماری اندوکاردیت یا همان عفونت قلب به کار برده می‌شود، که در برخی از مواقع جوابگو بوده و متاسفانه در برخی مواقع نیز پاسخ لازم دریافت نمی‌شود. خبر خوب این است که خوشبختانه در طب سنتی، روش های کمک کننده به درمان بیماری اندوکاردیت و بطور کلی درمان بیماری‌های قلبی وجود دارد و آن استفاده از خواص و ویژگی‌های گیاهان دارویی از جمله خواص معجزه آسای قارچ گانودرما می‌باشد. این قارچ با توجه به مولفه‌هایی که در درون خود دارد، شامل ویژگی‌هایی است که به سلامت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و سیستم گردش خون و خونرسانی کمک شایانی می‌کند. عصاره قارچ گانودرما برای درمان بسیاری از بیماری‌های عفونی و قلبی، از جمله اندوکاردیت بسیار مفید و کارآمد است. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات مختلفی است که با عصاره قارچ گانودرما غنی سازی شده‌اند. خوب است بدانیم جهت بهره بردن از این خواص نیازمند تکنولوژی‌های مدرنی هستیم که امکان تولید،  فرآوری، دوزبندی مناسب و بسته‌بندی اصولی را برایمان فراهم آورد. خوشبختانه هم اکنون این تکنولوژی‌ها در ایران موجود است و شما می‌توانید به این محصولات با مناسب‌ترین قیمت دسترسی داشته باشید. تمامی این محصولات و فرآورده‌ها دارای تاییدیه سلامت از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz ، از محصولات و فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما بیشتر آشنا شوید و ضمن بهره‌گیری از مشاوره رایگان کارشناسان ما، در صورت لزوم اقدام به تهیه و خریداری آنها اقدام نمائید:

www.bizchiz.com

 

علائم مربوط به بیماری اندوکاردیت و یا عفونت قلبی

          از مهمترین علائم زود هنگام مربوط به بیماری اندوکاردیت یا همان عفونت قلبی، می‌توان به دردهای مبهم و وجود صدای غیر طبیعی از سمت قلب، کاهش وزن شدید و بدون دلیل مشخص، تب و لرز شدید و تعریق بسیار زیاد در بدن فرد مبتلا، خصوصاً در هنگام خواب و همچنین خستگی و ضعف مفرط اشاره نمود. از دیگر علائم این بیماری مهلک، می‌توان به ایجاد تورم در ناحیه پا و شکم و تپش سریع‌تر از حد معمول و یا نامنظم ضربان قلب اشاره نمود. از دیگر علائم دیر هنگام ابتلا به بیماری اندوکاردیت نیز می‌توان، تنگی نفس در هنگام انجام فعالیت‌های ساده روزمره را نام برد.

 

روشهای درمانی برای درمان بیماری اندوکاردیت

          با توجه به علائمی که در بدن فرد وجود دارد، اگر پزشک متخصص به وجود بیماری اندوکاردیت در بدن  فرد شک نماید، در ابتدا می‌بایست سابقه فرد در مورد بیماری‌های قلبی مادرزادی، تب روماتیسمی و یا بیماری‌های دریچه‌ قلب در بدن فرد بررسی شود و سپس با استفاده از گوشی طبی به صدای قلب فرد بیمار گوش داده و در صورتی که متوجه یک سری صدای نامنظم در جریان تپش قلب و گردش خون در قلب شود، و در ادامه با آزمایش‌های بالینی، فرد را کاندیدای ابتلا به بیماری اندوکاردیت تشخیص می‌دهد. در حالت کلی به اغلب بیمارانی که مبتلا به بیماری اندوکاردیت هستند، پیشنهاد می شود تا زمان بهبودی کامل بیماری خود، در رختخواب استراحت کنند و در زمان استراحت، همواره پای خود را مورد توجه قرار دهند، تا از تشکیل لخته خون در سیاهرگ‌ها جلوگیری شود و فعالیت‌های عادی خود را، در صورتی که وضعیت جسمی‌شان اجازه دهد، می توانند انجام دهند. در حالت عادی، برای درمان بیماری اندوکاردیت، از مقادیر مشخصی از آنتی‌بیوتیک، برای مدت ۲ الی ۶ هفته استفاده می‌شود. این تجویز باعث می‌شود تا تمامی موجودات میکروسکوپی عفونی که در خون فرد وجود دارند، از بین بروند و همچنین دریچه‌های قلب فرد بیمار به صورت کامل استریلیزه شود.

 

در موارد حادتر نیز، افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، ضروری است که در بیمارستان بستری شوند تا آنتی‌بیوتیک‌ها به صورت دقیق به بدن آنها تزریق شود. در بسیاری از موارد بدن افراد به این درمان پاسخ مناسبی می‌دهد و بعد از گذراندن دوره اولیه می‌توانند ادامه مصرف آنتی‌بیوتیک را در خانه ادامه دهند و تکمیل نمایند. امروزه با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در علوم پزشکی، روش‌های مناسبی برای درمان بیماری اندوکاردیت وجود دارد. خبر خوب دیگر اینکه افراد مبتلا به این بیماری می‌توانند، با استفاده از خواص یک سری از گیاهان دارویی از جمله قارچ گانودرما، به عنوان یک روش درمان ترکیبی و مکمل در کنار روش‌هایی که پزشک متخصصشان توصیه نموده و با مشورت با آنها، بیماری خود را موثرتر و با سرعت بیشتری ریشه‌ کن نمایند. چرا که قارچ گانودرما، یک گیاه دارویی است که یکی از مهمترین ویژگی‌های آن تاثیر به سزای آن در سم زدایی و از بین بردن عفونت و همچنین بهبود در عملکرد قلب و گردش خون در بدن انسان می‌باشد و به همین دلیل می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از جمله این بیماری بسیار مفید باشد و اثرات مثبتی داشته باشد. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده محصولات و فرآورده‌های مختلفی است که با عصاره قارچ گانودرما غنی سازی شده‌اند و هم اکنون در دسترس شما قرار دارد. شما همچنین می‌توانید در صورت لزوم از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید:

www.bizchiz.com