بهترین درمان برای بیماری بیش فعالی چیست؟

          بیماری بیش فعالی یکی از متداولترین و شایعترین اختلالات اعصاب و روان به خصوص در کودکان به حساب می‌آید و گاهاٌ در بزرگسالان نیز مشاهده می‌شود. مهمترین علائم و نشانه‌های وجود بیماری بیش‌ فعالی در بدن یک فرد می‌توان به مواردی مانند فعالیت بدنی بیش از اندازه، غیر معمول و همچنین بی‌توجهی و عدم تمرکز اشاره نمود. البته علائم مربوط به بیماری بیش فعالی در افراد مختلف، ممکن است متفاوت باشد. بیماری بیش فعالی در گذشته به بیماری اختلال کمبود توجه نیز معروف بوده است. به صورت کلی همه کودکان و بزرگسالان ممکن است در معرض ابتلا به این بیماری قرار بگیرند. علائم بیماری بیش فعالی، معمولا از دوران کودکی در فرد ظاهر می‌شود و امکان دارد تا سنین بزرگسالی در فرد نیز ادامه پیدا کند. کودکانی که به بیماری بیش فعالی مبتلا هستند، فعالیت بیش از اندازه دارند و اغلب والدین نمی‌توانند آنها را کنترل نمایند.

          در نتیجه این افراد در روابط خود، ابتدا در کانون خانواده و در ادامه در جامعه دچار مشکل می‌شوند. بیماری بیش فعالی به کمک روش‌های مختلف پزشکی مانند تجویز داروهای شیمیایی و همچنین مشاوران خانواده و کودک و نیز دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌هایی که برای والدین و کودک وجود دارد، قابل درمان می‌باشد. در حالت کلی این بیماری در فرزندان پسر بیشتر از دختران شیوع دارد و معمولاٌ این اختلال در سال‌های ابتدایی مدرسه، بیشتر اتفاق می‌افتد. چرا که کودکان در این سن با توجه به قرار گرفتن در محیط جدید، احتیاج به توجه بیشتری نسبت به قبل از شروع مدرسه دارند.

          در کنار سایر درمان‌هایی که امروزه علم پزشکی برای درمان بیماری بیش فعالی پیشنهاد می‌دهد، می‌توان از طب سنتی نیز کمک گرفت. خوب است بدانیم در طبیعت گیاهانی با خواص و ویژگی‌های شگفت‌انگیز دارویی وجود دارند که برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها بسیار اثربخش و پربازده بوده و جهت درمان بیماری‌های مربوط به سیستم عصبی و بیماری‌های اعصاب و روان فوق‌العاده مفید می‌باشند. امروزه در کنار پیشرفت‌هایی که در علوم پزشکی برای درمان بیماری‌ها صورت گرفته، دستاوردهایی نیز برای به دست آوردن سلامت و بهداشت روان، در جهت از بین بردن انواع مختلف بیماری‌ها، از جمله بیماری بیش فعالی و افسردگی، به وسیله گیاهان دارویی، داشته‌ایم. این گیاهان دارویی با توجه به مولفه‌هایی که در درون خود دارند، می‌توانند تاثیر مثبتی در بهبود عملکرد سیستم عصبی و همچنین ترشح هورمون‌هایی که به تنظیم این سیستم‌ها در بدن کمک می‌کنند، ایجاد کنند و به عنوان داروهای آرامبخش طبیعی شناخته می‌شوند. یکی از این هدایای طبیعی گیاه قارچ گانودرما می‌باشد.

          هم اکنون این قارچ در غالب محصولات مختلف غنی‌سازی شده، توسط سایت بیزچیز bizchiz ارائه می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت بیزچیز bizchiz ،از محصولات و فرآورده‌های با کیفیت و غنی‌سازی شده با عصاره قارچ گانودرما که توسط این برند معتبر ارائه می‌شود، دیدن نموده و ضمن بهره بردن از مشاوره رایگان کارشناسان ما، در صورت لزوم آنها را به راحتی تهیه و خریداری نمایید:

www.bizchiz.com

 

مهم‌ترین علائم بیماری بیش فعالی

          از جمله مهمترین علائمی که یک فرد و یا کودکی که از بیماری بیش فعالی رنج می‌برد، او را آزار می‌دهد، این است که فرد به راحتی و در اثر کمترین عکس‌العملی پریشان و پرخاشگر می‌شود. همچنین امکان دارد این افراد، دستورات را به هیچ وجه دنبال نکرده و از آنها پیروی نکنند و معمولاٌ کارها را نیمه تمام رها می‌کنند. از دیگر نشانه‌های وجود بیماری بیش فعالی در یک فرد این است که این فرد اصلاً به حرف اطرافیانش گوش نمی‌دهد، توجه و تمرکز چندانی ندارد و معمولاً دچار اشتباهات زیادی در انجام فعالیت‌های روزمره خود می‌گردد و یا دچار فراموشی شده و کارهای روزانه خود را فراموش می‌کند.

 

          همچنین این افراد تمایلی به انجام کارهایی که به تحرک کمی نیاز دارند، نداشته و دوست ندارند کارهایی را انجام دهند که نیاز به نشستن دارند. قوه تخیل در این افراد بسیار فعال شده و خیالبافی‌های فراوانی انجام می‌دهند.

درمان بیماری بیش فعالی

          برای درمان بیماری بیش فعالی روش‌های درمانی متفاوتی وجود دارد یکی از این روش‌ها استفاده از داروهای شیمیایی موجود در علم پزشکی می‌باشد. داروهایی که تحت عنوان محرک شناخته می‌شوند، می‌توانند در جهت از بین بردن و کاهش رفتارهای پرخاشگرانه در افراد کمک شایانی کرده و سطح توجه افراد را نیز حدود زیادی افزایش دهند. البته باید بگوییم که داروهای محرک شیمیایی ممکن است برای تمامی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، جوابگو نباشد. در چنین مواردی داروهای غیر محرک برای افرادی که بیشتر از ۶ سال سن داشته باشند، توسط پزشک متخصص تجویز می‌گردد. همچنین برای درمان بیماری بیش فعالی انجام مشاوره و روان درمانی نیز اثرات بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند.

          در حالت کلی آموزش ویژهای که برای درمان بیش فعالی کودک در نظر گرفته می‌شود، یک ساختار رفتاری مشخص برای او ایجاد می‌کنند، که در نتیجه کمک بسیار زیادی برای درمان بیماری بیش فعالی در کودک ایجاد می‌گردد. با پیشرفت‌های صورت گرفته در علوم مختلف، طب سنتی نیز روش‌های درمانی بسیار مناسب و طبیعی و اعجاب انگیزی برای درمان بیماری‌ها پیشنهاد می‌دهد. یکی از این روش‌ها استفاده از خواص و ویژگی‌های گیاهان دارویی مانند قارچ گانودرما می‌باشد.

          قارچ گانودرما حاوی مولفه‌هایی در درون خود است که همانطور که قبلا گفته شد، می‌توانند در روند درمان بیماری‌های مربوط به بخش اعصاب و روان، کمک کننده باشند. طبق آزمایشات صورت گرفته، قارچ گانودرما با بهبود عملکرد سیستم گردش خون، باعث ترشح هورمون‌هایی در بدن می‌شود که به تنظیم سیستم عصبی منجر می‌شود. در نتیجه استفاده از خواص این هدیه خدادادی، می‌تواند درمان قطعی بسیاری از بیماری‌های اعصاب و روان، از جمله بیماری بیش فعالی باشد.

          باید بدانیم جهت استفاده صحیح از این قارچ، نیازمند تکنولوژی‌های مدرنی هستیم که فرآوری، دوزبندی مناسب و بسته‌بندی اصولی آن را فراهم کنند. خوشبختانه هم اکنون این تکنولوژی در ایران وجود دارد. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ، ارائه دهنده محصولات و فرآورده‌های دانش بنیانی است که با عصاره قارچ گانودرما غنی‌سازی شده‌اند. تمامی این محصولات دارای تاییدیه وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو می‌باشند. شما می‌توانید برای مشاهده این محصولات به آدرس ارائه شده در زیر مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید:

www.bizchiz.com