بهترین درمان برای بیماری پوکی استخوان

          پوکی استخوان یکی از بیماریهای شایع استخوانی میباشد، که درصورت وجود آمدن این بیماری در بدن، استحکام استخوان‌ها از بین می‌رود و همچنین ماده استخوانی به تدریج تحلیل رفته و در نتیجه ضعف شدید در ساختمان استخوان‌های موجود در بدن فرد ایجاد می‌گردد. این موضوع باعث می‌شود تا در اثر برخورد کوچک‌ترین ضربه و یا ایجاد کمترین فشار، استخوان‌ها دچار شکستگی گردند. در حالت نرمال میزان استخوان سازی جدید در بدن یک فرد، بایستی به اندازه‌ای باشد که مواد استخوان ساز دفع میگردند. اما در صورتی که فرد به بیماری پوکی استخوان مبتلا شود، روند دفع مواد استخوان ساز از جمله کلسیم، حالتی سریعتر از روند استخوان سازی پیدا کرده و با توجه به این موضوع، استخوان سازی جدید نمی‌تواند با دست رفتن مواد استخوانی به صورت دائم مقابله نماید. در صورتی که یک فرد به بیماری پوکی استخوان دچار شود دچار شکستگی‌هایی با کوچکترین فشار به استخوان‌ها می‌گردد. شایع‌ترین این شکستگی‌ها در قسمت‌هایی مانند مچ‌ها، مهره‌ها و لگن فرد می‌باشد. از جمله مهمترین و شایع‌ترین دلایلی که باعث به وجود آمدن پوکی استخوان می‌گردد، می‌توان به سالخوردگی، عدم تحرک و یا وجود رژیم غذایی که پروتئین کافی در آن وجود نداشته باشد، اشاره نمود.

          اما از میان تمامی موارد گفته شده، سالخوردگی به عنوان اصلی‌ترین دلیل به وجود آمدن پوکی استخوان به حساب می‌آید، چرا که هر چه سن بالاتر می‌رود، میزان استخوان سازی کمتر از دوران جوانی شده و فرایند جذب کلسیم از روده‌ها، با کیفیت گذشته انجام نمی‌گیرد. در نتیجه بدن برای جبران کمبود میزان کلسیم و حفظ آن، کلسیم را از مخزن آن، که همان استخوان می‌باشد، تامین می‌کند.

وبسایت بیزچیز bizchiz، ارائه دهنده محصولات با کیفیتی است که با عصاره قارچ گانودرما غنی سازی شده‌اند و می‌توانند راه درمان بسیار مناسب و موثری برای از بین بردن پوکی استخوان و افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن باشند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz که در زیر آمده است و مشاهده محصولات با کیفیت ارائه شده توسط این برند معتبر، ضمن بهره بردن از مشاوره رایگان کارشناسان ما، در صورت تمایل به تهیه و خریداری هر یک از این محصولات اقدام نمایید:

www.bizchiz.com

 

مهمترین علائم و عوامل ایجاد کننده پوکی استخوان

          اغلب اوقات، بیماری پوکی استخوان، متاسفانه تا زمانی که شکستگی در بدن فرد به وجود نیاید هیچ گونه علائمی نخواهد داشت و به عنوان یک بیماری خاموش از آن یاد می‌کنند. اما در صورتی که بر اثر یک آسیب جزئی، در بدن یک فرد شکستگی به وجود بیاید، می‌توان تا حدودی تشخیص داد که فرد مورد نظر دچار بیماری پوکی استخوان شده است. یکی از متداول‌ترین نوع شکستگی‌ها، شکستگی به هم فشرده در قسمت مهره‌هاست. به صورتی که امکان دارد یک یا چند مهره درگیر شکستگی شوند. در نتیجه فرد در ابتدا به کمر درد دچار شده و در ادامه دچار کوتاهی قد می‌گردد.

          در صورتی که مهره‌های موجود در قسمت سینه درگیر شوند، به اصطلاح عارضه قوز پیرزن ایجاد می‌شود و باعث به وجود آمدن قوزی دایره‌ای شکل در ناحیه کمر فرد خواهد شد. قوز دایره ای شکل به وجود آمده، به مرور منجر به تغییر شکل مهره‌ها و کوتاهی قد می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده، پوکی استخوان در بانوان چیزی در حدود ۶ الی ۸ برابر بیشتر از مردان شیوع دارد و بانوان بیشتر در معرض ابتلا به بیماری پوکی استخوان قرار می‌گیرند. از عوامل مهم شیوع بیشتر این بیماری در بانوان، کاهش ترشح هورمون استروژن و پائین آمدن سطح استروژن، بعد از دوران یائسگی می‌باشد.

          بدیهی است، بانوانی که قبل از سن ۴۵ سالگی به دوران یائسگی می‌رسند، بیشتر در خطر ابتلا به بیماری پوکی استخوان قرار دارند.

          طبق گزارشات و تحقیقات انجام شده، یکی دیگر از عوامل موثر در ابتلا به بیماری پوکی استخوان، رنگ پوست افراد است. به این صورت که زنان و مردان سفید پوست بیشتر در معرض ابتلا به بیماری پوکی استخوان قرار دارند. از دیگر عوامل ابتلا به این بیماری داشتن زندگی کم تحرک و همچنین لاغری بیش از اندازه می‌باشد.

روش درمان بیماری پوکی استخوان

          خوب است بدانیم، بیماری پوکی استخوان بیماری است که خیلی بهتر و به صرفه‌تر است تا با در پیش گرفتن یک سبک زندگی درست و اصولی، از بروز آن جلوگیری و پیشگیری کنیم تا اینکه بعد از مبتلا شدن به آن، بخواهیم آن را درمان نماییم. با توجه به این موضوع، استفاده از یک رژیم غذایی پر کلسیم، داشتن تحرک کافی و گنجاندن ورزش منظم در برنامه روزانه و همچنین جایگزینی هورمون بعد از دوران یائسگی برای بانوان، مواردی هستند که می توانند کمک بسیار زیادی در روند پیشگیری و درمان بیماری پوکی استخوان نمایند.

          امروزه همزمان با پیشرفت علوم در زمینه‌های مختلف از جمله طب سنتی، دستاوردهایی درباره تاثیر استفاده از خواص و ویژگی‌های گیاهان دارویی حاصل شده است. قارچ گانودرما نیز گیاهی‌ست دارویی که از دیرباز توسط مردمان آسیای شرقی بعنوان گیاهی اثر بخش برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. قارچ گانودرما دارای مولفه‌های ارزشمندی است که به آن خواص شگفت‌ انگیزی جهت درمان قطعی انواع بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی، سیستم عصبی و سیستم گردش خون، داده است. به همین دلیل، قارچ گانودرما می‌تواند گزینه مناسبی جهت درمان قطعی بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان، انواع سرطان‌ها و از بین بردن عفونت‌های مختلف مانند عفونت ادراری و همچنین درمان بیماری‌های اعصاب و روان مانند افسردگی باشد.

      استفاده از ویژگی‌های این قارچ مستلزم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرنی است که باعث فرآوری صحیح، دوزبندی مناسب و بسته‌بندی اصولی آن می‌شوند. خوشبختانه در حال حاضر این تکنولوژی‌ها در ایران وجود دارند و این امکان فراهم شده است تا استفاده از خواص قارچ گانودرما به آسانی در دسترس قرار گیرد. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیزbizchiz از فرآورده‌ها و محصولات با کیفیت و غنی‌شده با عصاره قارچ گانودرما دیدن کنید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر و رایگان مشاوران ما، در صورت نیاز نسبت به تهیه و خریداری این محصولات با کیفیت اقدام نمائید. تمامی محصولات بیزچیز bizchiz، دارای تاییدیه وزارت بهداشت و مجوزهای سازمان غذا و دارو می‌باشند. آدرس سایت:

www.bizchiz.com