بیماری پاپیلومای انسانی و روش درمان آن

          بیماری پاپیلومای انسانی که به اچ‌پی‌وی نیز معروف میباشد، یک بیماری ویروسی، شناخته شده و شایع می‌باشد. بیماری اچ‌پی‌وی در بسیاری از افراد، باعث ایجاد علائمی در بدن‌شان شده و در برخی افراد هم امکان دارد علائم خاصی از خود بروز ندهد و عفونت مربوط به این بیماری، خود به خود از بین برود. در برخی از موارد نیز بیماری پاپیلومای انسانی، بر روی دستگاه تناسلی، گلو و دهان عفونت‌هایی را ایجاد کند، که ممکن است بعدها باعث به وجود آمدن سرطان در این نواحی شوند. باید بدانیم که بیماری پاپیلومای انسانی دارای بیش از ۱۰۰ نوع مختلف می‌باشد که برخی از آن ها بسیار خطرناک بوده و در برخی از مواقع منجر به مرگ فرد مبتلا به این بیماری می شود.

          بیماری پاپیلومای انسانی و ویروس‌های ایجاد کننده این بیماری دارای انواع مختلفی هستند که برخی از این انواع، خود را با علائمی به شکل زگیل در نواحی درگیر بدن، خود را نشان می‌دهند و معمولاً بر روی سلول‌های اپیتلیال که نازک هستند و دارای سطحی صاف می‌باشند، به خوبی قادر به تولید و تکثیر می‌باشند. بهترین نواحی در بدن انسان برای تولید و تکثیر این ویروس، دهانه رحم در زنان، آلت تناسلی در مردان، محیط گلو، محیط دهان، واژن و مقعد می‌باشند.

          امروزه علم پزشکی برای بیماری پاپیلومای انسانی و یا همان HPV ، روش‌های پیشگیری و همچنین روش‌های درمانی مختلفی را کشف و پیشنهاد می‌کند. یکی از این روش‌ها بهره بردن از کشفیات طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی مفید است. خوب است بدانیم در کنار استفاده از این روش‌های شیمیایی، برخی از افراد نیز به دنبال استفاده از روش‌های درمانی سنتی و بدون عوارض درمان‌های شیمیایی می‌باشند که طب سنتی برای این افراد گیاهان دارویی از جمله قارچ‌ گانودرما را پیشنهاد می‌نماید. سال‌هاست که طب سنتی، به خصوص در کشور چین، خواص قارچ گانودرما را کشف کرده و از آن به عنوان یک گیاه شگفت انگیز، با خواص دارویی بسیار تاثیرگذار، جهت درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌کنند. یکی از این بیماری‌ها، بیماری پاپیلومای انسانی می‌باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت بیزچیزbizchiz که آدرس آن در ذیل متن آمده است، از محصولات و فرآورده‌های مختلف غنی شده با عصاره قارچ گانودرما و ارائه شده توسط این سایت معتبر دیدن نموده و ضمن مشاوره گرفتن از کارشناسان ما، در صورت لزوم این محصولات را به آسانی تهیه و خریداری نمایید:

www.bizchiz.com

علائم مربوط به بیماری پاپیلومای انسانی

          بیماری پاپیلومای انسانی معمولاً در ابتدا در بدن فرد مبتلا علائم خاصی ایجاد نمی‌کند اما به مرور این بیماری، به صورت عفونت در نواحی مختلف پوست، علائم خود را نشان می‌دهد. با توجه به این موضوع، بسیار احتمال دارد که افرادی به بیماری پاپیلومای انسانی مبتلا باشند ولی از حضور ویروس در بدن خود اطلاع نداشته باشند. امکان دارد این عفونت سال‌ها طول بکشد تا علائم خود را بروز دهد و در تمام این سال‌ها فرد مبتلا، ناقل ویروس HPV ، بوده است. زمانی که ویروس این بیماری در بدن یک فرد وجود داشته باشد، این امکان وجود دارد که سلول‌های دهانه رحم تغییر شکل داده و در نتیجه باعث ایجاد زگیل و ابتلا به سرطان در بدن فرد شود. همچنین تغییر شکل سلول به علت این بیماری، در مقعد و آلت تناسلی نیز ایجاد می‌شود  اما نسبت به دهانه رحم غیر شایع است و به ندرت اتفاق می‌افتد.

          به وجود آمدن زگیل تناسلی نیز از دیگر علائم بیماری HPV است؛ که نشان دهنده گروه‌های کم خطر بیماری پاپیلومای انسانی و ویروس‌های مربوط به این بیماری می‌باشد. از جمله علائمی که نشان دهنده وجود بیماری پاپیلومای انسانی می‌باشد می‌توان به پریود‌های نامنظم، خستگی مفرط، ایجاد ورم در قسمت پاها، به وجود آمدن دردهای شدید و ناراحت‌کننده در قسمت واژن، به وجود آمدن ترشحات بد بو از واژن و مقعد و یا لگن، کاهش وزن شدید و از دست دادن اشتها اشاره نمود. همچنین خانم‌های مبتلا به این بیماری ممکن است، خونریزی‌هایی نامنظم را خارج از زمان پریودی خود و بعد از مقاربت جنسی تجربه کنند.

روشهای درمانی جهت درمان بیماری پاپیلومای انسانی

          برای درمان بیماری پاپیلومای انسانی و از بین بردن ویروس ایجاد کننده این بیماری، در علم پزشکی سه واکسن در نظر گرفته می‌شود، که این سه "واکسن کرواریکس"، "واکسن گارداسیل" و "واکسن گارداسیل9" نام دارند که بیشتر برای افرادی که ۹ سال تا ۲۶ سال سن داشته باشند مورد استفاده و تجویز قرار می گیرد. واکسن گارداسیل برای درمان بیماری پاپیلومای انسانی بسیار مناسب بوده و می‌تواند از ابتلا به سرطان واژن، دهانه رحم در خانم‌ها و آلت تناسلی در آقایان، تا حد زیادی پیشگیری نماید و همچنین برای از بین بردن زگیل تناسلی در صورت وجود، نیز کاربرد دارد. همانطور که قبلا خواندیم بیماری پاپیلومای انسانی نوعی بیماری است که در برخی از موارد، علائم و نشانه خاصی بروز نمی‌دهد و با توجه به خطرات و عوارضی که از این بیماری سراغ داریم، خیلی بهتر است قبل دچار شدن به این نوع بیماری‌ها و فکر درمان آنها با انتخاب سبک زندگی سالم و با استفاده از روش‌هایی ساده، از به وجود آمدن بیماری در بدن خود جلوگیری نماییم.

          خوشبختانه امروزه با توجه به پیشرفت‌های روزافزون در علوم پزشکی و ارائه راه حل‌های مختلف برای پیشگیری و درمان انواع بیماری‌ها، در علوم طب سنتی نیز دستاوردهایی از تاثیر مثبت خواص دارویی بسیاری از گیاهان برای کمک به پیشگیری و درمان قطعی بسیاری از بیماری‌ها، حاصل شده است. یکی از این گیاهان دارویی، قارچ گانودرما می‌باشد که از دیرباز توسط طب سنتی، به خصوص طب سنتی آسیای شرقی کشف و شناخته شده و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. طبق تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده قارچ گانودرما با مولفه‌هایی که در درون خود دارد، حاوی خواصی است که می توانند ضمن سم زدایی از کبد و کلیه، عفونت‌های ویروسی و میکروبی موجود در بدن را ریشه کن کنند.

خوب است بدانیم استفاده صحیح از خواص و ویژگیهای قارچ گانودرما نیاز به تکنولوژی‌های مدرنی جهت جداسازی و فرآوری درست، دوزبندی مناسب و بسته‌بندی اصولی دارد و خوشبختانه در حال حاضر این تکنولوژی‌ها در ایران وجود دارند. افرادی که می‌خواهند از بدن خود در برابر بیماری‌ها محافظت کنند و یا در کنار دستور درمان پزشک متخصص، از روشی کارآمد برای سرعت بخشیدن به روند درمان انواع بیماری‌ها از جمله زگیل تناسلی یا همان HPV استفاده کنند، هم اکنون می‌توانند  این محصولات را به راحتی در دسترس داشته باشند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz از محصولات و فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما بیشتر آشنا شوید و ضمن بهره بردن از مشاوره رایگان کارشناسان ما، در صورت لزوم نسبت به تهیه و خریداری این محصولات اقدام نمائید. تمامی این محصولات با کیفیت بالایی تولید می‌شوند و همگی دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و داروی ایران می‌باشند.

www.bizchiz.com