بیماری دیابت نوع ۱ و روش درمان آن

          بیماری دیابت نوع 1 ، یکی از انواع بیماری‌های خود ایمن می‌باشد. به این معنی در صورت ابتلا به این بیماری، سیستم ایمنی بدن فرد، سلول‌های بتا را که از لوزالمعده ترشح می‌شوند را به عنوان سلول مهاجم تشخیص داده و تخریب می‌نماید. وظیفه اصلی سلول‌های بتای موجود در لوزالمعده، ترشح انسولین است. و با تخریب سلول‌های بتا، لوزالمعده قادر به ترشح انسولین نخواهد بود. یکی دیگر از انواع دیابت، به نام دیابت نوع دوم و یا دیابت ثانویه شناخته می‌شود. تفاوت دیابت نوع 2 با دیابت نوع 1 در این است که در دیابت نوع 2 لوزالمعده انسولین ترشح می‌کند اما به دلیل تخریب سلول های بتا توسط دستگاه ایمنی بدن، مقدار انسولین تولید شده بسیار کم است. همچنین دیابت نوع 1 بیشتر منشاء ژنتیکی دارد و تنها حدود 5 درصد از کل افراد دیابتی را تشکیل می‌دهد، در حالیکه دیابت نوع 2 با شیوع بیشتر نسبت به دیابت نوع 1 ، معمولا در اثر سبک زندگی فرد مبتلا، ایجاد می‌شود. همچنین با توجه به گزارشات ارائه شده در تحقیقات و پژوهش‌های علم پزشکی، شیوع بیماری دیابت نوع 1 در افراد سفید پوست بسیار بالاست و این افراد از ریسک بیشتری برای ابتلا به این بیماری برخوردارند.

ابتلا به بیماری دیابت نوع ۱ معمولاٌ در افراد با سن کمتر از ۲۰ سالگی شروع می‌گردد، ولی باید توجه داشته باشیم که در هر سنی امکان ابتلا به دیابت نوع 1 وجود دارد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای درمان بیماری دیابت نوع ۱ به دنبال یک روش درمان قطعی و مطمئن هستید و یا فردی را در اطراف خود می‌شناسید که در کنار روش‌های فعلی، قصد دارد از طب سنتی نیز برای کمک به درمان خود استفاده کند، خبر خوشحال کننده برای شما این است که هم اکنون گیاهی دارویی با خواص درمانی بسیار موثر و مفید برای کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت نوع یک وجود دارد و آن استفاده از ویژگی‌های شفا بخش قارچ گانودرما می‌باشد. هم اکنون محصولات و فرآورده‌هایی از قارچ گانودرما با تاییدیه وزارت بهداشت و مجوز سازمان غذا و داروی ایران موجود هست که روشی کاملا طبیعی و ارگانیک برای سرعت بخشیدن به درمان قطعی بیماری دیابت می‌باشد. سایت معتبر بیزچیز bizchiz ارائه دهنده این فرآورده‌ها و محصولات مختلف غنی شده با عصاره قارچ گانودرما می‌باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به آدرس این سایت که در زیر آمده، از محصولات مختلف ارائه شده توسط این شرکت دیدن نمایید:

www.bizchiz.com

علائم مربوط به بیماری دیابت نوع ۱

          افرادی که به بیماری دیابت نوع ۱ ابتلا پیدا می‌کنند، معمولا دارای یک سری علائم خواهند بود. باید بدانیم، بعضی از این علائم، در برخی مواقع حالت خفیف داشته و در برخی مواقع نیز امکان شدید شدن این علائم وجود دارد. از جمله مهمترین این علائم می‌توان به خشکی دهان، تکرر ادرار در زمان‌های کوتاه، احساس ضعف و خستگی مکرر، تاری در دید و اختلال در بینایی، افزایش اشتها و احساس گرسنگی بلافاصله بعد از خوردن غذا، احساس تشنگی بسیار شدید و زود به زود، اسهال، استفراغ و حالت تهوع شدید، وجود دردهای شکمی، کاهش وزن بی دلیل، احساس تنگی نفس و سخت‌تر شدن تنفس، ایجاد لرزش و کنفوزیون، تنفس بسیار سریع، به وجود آمدن بوی میوه‌ای در هنگام تنفس، عفونت های مداوم در پوست، مهبل و مجاری ادراری و... اشاره نمود.

روش‌های درمان بیماری دیابت نوع ۱

در           ابتدا این نکته لازم است که بدانیم، بسیاری از افراد که به بیماری دیابت نوع ۱ مبتلا می‌شوند، می‌توانند با این بیماری عمر خود را سپری کرده و عمری طولانی و طبیعی و زندگی کاملا سالمی داشته باشند. در حقیقت مهمترین مسئله برای افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 1 برای حفظ سلامتی‌شان، توجه به میزان قند خون و حفظ سطح قند خون در محدوده مشخصی که از طرف پزشک متخصص تشخیص داده شده است، می‌باشد. افرادی بیماری دیابت نوع ۱ مبتلا می‌باشند لازم است تا سطح قند خون خود را به صورت مرتب چک نموده با توجه به پارامترهایی مانند میزان انسولین دریافتی، میزان فعالیت بدنی موثر و انتخاب یک رژیم غذایی مناسب، قند خون خود را در محدوده سلامتی و ایمن، حفظ نمایند.

امروزه مهمترین روش دارویی که برای حفظ سطح قند خون برای افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع ۱ توصیه می‌گردد، تزریق انسولین می‌باشد. در کنار تمامی پیشرفت‌هایی که برای درمان بیماری دیابت نوع 1 حاصل شده است، طب سنتی نیز روش‌های موثری را برای کمک به درمان این بیماری پیشنهاد می‌دهد. یکی از این روش‌ها استفاده از خواص شگفت‌انگیز برخی گیاهان با خواص و ویژگی های دارویی می‌باشد. طبق پژوهش‌های انجام شده بر روی افرادی که برای درمان دیابت نوع 1 خود، از قارچ گانودرما استفاده کرده‌اند، خواص قارچ گانودرما باعث بهبود عملکرد در سیستم خون رسانی بدن آنها شده و در نتیجه اثر مثبتی بر روی ترشح هورمون‌ها از غدد می‌شوند و در نهایت منجر به درمان انواع بیماری‌های هورمونی از جمله بیماری دیابت نوع 1 شده است.

          خوب است بدانیم استفاده صحیح از خواص قارچ گانودرما نیازمند تکنولوژی‌های مدرنی است که جداسازی و فرآوری درست، عصاره‌گیری و دوزبندی مناسب و بسته بندی اصولی آن را‌، فراهم می‌کنند. هم اکنون این تکنولوژی‌ها در ایران موجودند. سایت بیزچیز bizchiz این محصولات و فرآورده‌های غنی شده با عصاره قارچ گانودرما را به آسانی در دسترس قرار داده است. اگر به دنبال راهی موثر، ارگانیک، طبیعی و کم هزینه برای کمک به درمان بیماری دیابت نوع 1 هستید هم اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت بیزچیز bizchiz از محصولاتی که با عصاره قارچ گانودرما غنی شده‌اند دیدن کنید و با مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما اطلاعات بیشتری کسب نمائید. تمامی محصولات ارائه شده توسط بیزچیز bizchiz با بالاترین کیفیت تولید شده و هم اکنون به راحتی در اختیار افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، قرار گرفته است.

www.bizchiz.com